Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra 8000 Aarhus C
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Vores lille hobbyprojekt har fået nyt navn, nemlig www.byensspiseguide.dk Vi har lavet om på siden, og vil derfor gerne høre hvad I mener om siden?

Desuden er vi lige kommet på facebook med Byens Spiseguide, men har ikke helt fundet vores ben der, endnu. Det er min makker der ordner alt det tekniske - blot en undskyldningSmile

Det positive ved vores lille hobbyprojekt er, at vores antal af besøgende er steget stille og roligt hver mrd, så vi nu er på godt 6000 besøgende i denne måned - vel at mærke uden at gøre andet end skrive artikler. Det bliver spændende om facebook vil booste det antal.

Gode foreslag modtages gerne.

De bedste hilsner

Kristian

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter hver anmeldelse, så kunne jeg godt tænke mig en konklusion på med plusser og minusser. Bare så det lige giver et hurtigt overblik, hvis man ikke lige har tid til at læse hele anmeldelsen igennem.

Fra 8000 Aarhus C
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Tak for tippet - det er noteret

Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville droppe Google translate boksen og boksen med tags det roder og ser uprofessionelt ud :/

Dog skal i forvente at miste nogle en del trafik, hvis i fjerner tag boksen.

- Alexander Larsen

Fra 8000 Aarhus C
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Tak for din feedback. Translateboxen er der som hjælp til de udlændinge, der kigger efter spisesteder i Århus. Vi har rigtig mange besøg fra Tyskland, Sverige og England. 

Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay, så kan jeg godt se fordelen :-)

- Alexander Larsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

få social medier hele siden også google plus ligesom facebook 

kontakt siden en god ide med en kontakt formular , derved er det lettere at kontakte dig

rating eller stjerner  af cafeerne , restauranterne kunne give en vis mere aktivitet over siden og noget  , vis brugerne kunne give sådan nogle stjerner og eller rating af alle cafeerne og restauranterne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side i har fået opbygget. Måske en smule rodet og hvis man klikker på "Find spisested" står der ikke noget. Her kan i evt. linke til dele af hjemmesiden og skrive lidt kort information om hvilke områder man kan finde spisesteder i.

Hvis i vil have råd med omkring opbygning af hjemmeside med tekster, billeder, videoer, seo, linkbuilding osv. så tag et tjek på www.Opbygning.dk

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra 8000 Aarhus C
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode råd. Under Find spisested kommer der en dropdownmenu ned. Der kan du vælge mellem restauranter og caféer. Gør der ikke det hos dig?

Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)