Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancer til Hobbyvirksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften!
Ville lige høre jer herinde, omkring det med at søge efter en freelanver hvad er reglerne deromkring?
Ville nemlig gerne have nogen freelancer til min nye og kommende virksomhed som åbner op til næste år, men ved ikke hvordan og hvorledes det er med freelancer ... alså med løn? og ansættelse? osv nogen som kunne hjælpe? seriøst

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:02

Hej Michael.

Du er nok nød til at skrive lidt mere om hvad de Freelancer skal lave for dig ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04

Ja ok fair nok sorry

Alså hos mig tilbyder jeg mobil-pc service-support rep og kursus. Det vil nok sige jeg kommer til at bruge en freelancer til rep af pc og mobil ;)

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:07

Det er meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed hvordan man vælger at gøre at dette. Jeg både arbejder som freelancer for både større og mindre virksomheder, samt benytter selv andre freelancere til at hjælpe mig. Hvordan helt præcist vil du hyre freelancere? Er det til længerevarende projekter, eller små-opgaver osv? For hovedessencen i at benytte disse er jo netop ikke at skulle ansætte nogle.. Kan du specificere lidt mere hvad det går ud på? ( For at kunne give dig et mere brugbart svar ) Du er os velkommen til at kontakte mig, så vil jeg gerne være behjælpelig og forklare hvordan vi gør.

Mvh. Mikkel - Sanatek

60603119

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13

Har sendt en privat besked..

Men til små opgaver til mobil-pc rep  ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)