Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med beregner!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Rønde
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.

Jeg skal have lavet en hjemmeside med en online beregningsmodel - som; www.tagpris.dk.

Jeg har kontaktet flere webopbyggere, men fået fuldstændigt sindssyge beløb ud af det.

Vi er en lille virksomhed der ikke har råd til at smide 60.000'kr efter sådan et projekt.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh. Tømrerfirmaet Mads Nørgaard ApS
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:08

Mads Nørgaard:
Jeg har kontaktet flere webopbyggere, men fået fuldstændigt sindssyge beløb ud af det.

Vi er en lille virksomhed der ikke har råd til at smide 60.000'kr efter sådan et projekt.

Nu siger du ikke hvilke andre ønsker du har til din nye hjemmeside, men du skal tænke på at der nok er andre ting der skal laves end det du ser. Men du kan sikkert finde andre der gør det billigere. Du kan evt. lægge det op på Amino Freelancer.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads,

Der er nok ingen tvivl om, at det ikke er helt billigt at få lavet.

Hvis du kan leve med en mindre fancy løsning, kan du lave beregninger i en excel-fil, som dine kunder kan downloade. Se f.eks. http://www.payday.dk/oevre-navigation/hr-beregneren.aspx 

Blot en tanke til en midlertidig løsning.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 22:22

Hej Mads.

Jeg har sendt dig en privat besked. Jeg kan med stor sandsynlighed hjælpe dig.

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 11:59

Hej Mads,

Jeg har kigget på tagpris .dk og syntes ikke det virker som en uoverkommelig opgave. Hvis du vil have et andet syn på sagen, så giv mig et kald og lad os tage en snak.

Med venlig hilsen

Peter Jensen
Account Manager

Tlf: (+45) 70 20 17 24
Mobil: (+45) 22 82 05 15

www.adlight.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:46

Sikke dog en hjemmeside. Der ville jeg ikke havdel.

I skriver at jeg vil få en pris pr. mail. Hvad skal i så med telefonnummer, postnummer og by?

Mener slet ikke man må indsamle flere oplysninger end dem man skal bruge.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:50

Fandt det. - Persondataloven Kapitel 4 §5 stk. 2

Indsamling af oplysninger skal ske til udtrykkeligt angivne og saglige formål, og senere behandling må ikke være uforenelig med disse formål. Senere behandling af oplysninger, der alene sker i historisk, statistisk eller videnskabeligt øjemed, anses ikke for uforenelig med de formål, hvortil oplysningerne er indsamlet.

Indsamling af oplysninger skal altså ske til det formål i beskriver (at sende mig mig em mail med tilbud) - De indsamlede oplysninger må IKKE senere bruges til andet formål.

Hvad skal i med postnummer, by og telefonnummer? - I må jo skulle bruge det for at i kan sende en mail.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:06

Carsten Kvist:

I skriver at jeg vil få en pris pr. mail. Hvad skal i så med telefonnummer, postnummer og by?

Måske prisen afhænger af om de skal køre 300 meter eller 300km hver dag for at komme til opgaven? Trådstarters hjemmeside er http://mads-noergaard.dk/

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:09

Mads Nørgaard:
Hej aminoer.

Jeg skal have lavet en hjemmeside med en online beregningsmodel - som; www.tagpris.dk.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh. Tømrerfirmaet Mads Nørgaard ApS

Jo bedre du kan beskrive en opgave - eksempelvis hvis der er denne rejsning koster det tillæg 15000 kroner og denne type sten tillæg 12000 kroner, så er det billigere at lave sådan et projekt

Kort sagt,  beskriv det så godt som overhovedet muligt - og så vil du kunne få en skarp pris. 

Jeg vil gerne have et tag som det på naboens hus, men hvad vil det koste Mads?

Det er ikke ret skarpt formuleret fra min side heller :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Det er ikke trådstarters hjemmeside, men et link med en beregner, hvor han ønsker at få lavet en ligende.

Din kritik er irrelevant.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)