Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med beregner!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskylder lidt. - Troede det var OP's hjemmeside. - Hvor det allerede var blevet lavet. Det er en fejl.

Pionten i indlægget er dog relevant nok, og når nu OP skal til at have lavet noget lignende, så skal de jo overveje de ting.

Ja, postnummer kan være relevant for afstanden. - Og telefonnummer?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 20:01

Ud fra telefonnummeret kan man måske tage fat i dem hvis mailen bouncer...? Eller finde ud af hvem der beder om tilbudet? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Undskylder lidt. - Troede det var OP's hjemmeside. - Hvor det allerede var blevet lavet. Det er en fejl.

Pionten i indlægget er dog relevant nok, og når nu OP skal til at have lavet noget lignende, så skal de jo overveje de ting.

Ja, postnummer kan være relevant for afstanden. - Og telefonnummer?

Nu er formålet med en pris-beregner at give kunden en pris/et tilbud. I den sammenhæng er almindelige kontaktoplysninger relevante.

Hvis det skal laves helt korrekt, burde der være en kort beskrivelse af databrug på siden i form af f.eks. brugsbetingelser.

Hvis den potentielle kunde oplyser sit telefonnummer, må det antages at kunden giver sit samtykke til at blive kontaktet i forbindelse med pris-beregningen/tilbudet.

------------------

Hvis du keder dig så meget at du jagter den slags bagateller på små hjemmesider, så synes jeg du skulle tag et kig på de danske forsikringsselskabers prisgivning på deres hjemmesider og derefter bestille et tilbud. Så får du noget du kan skrive om.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:07

Karsten Sønderup Hansen:
Nu er formålet med en pris-beregner at give kunden en pris/et tilbud

Ja, pr. mail. Det står på hjemmesiden.

Karsten Sønderup Hansen:
I den sammenhæng er almindelige kontaktoplysninger relevante.

Ja, dem man skal bruge for at udføre præcist det man siger man vil.

Karsten Sønderup Hansen:
Hvis det skal laves helt korrekt, burde der være en kort beskrivelse af databrug på siden i form af f.eks. brugsbetingelser.

Enig

Karsten Sønderup Hansen:
Hvis den potentielle kunde oplyser sit telefonnummer, må det antages at kunden giver sit samtykke til at blive kontaktet i forbindelse med pris-beregningen/tilbudet.

Det kan man ikke udlede!

-----

Karsten Sønderup Hansen:
Hvis du keder dig så meget at du jagter den slags bagateller på små hjemmesider

Det gør jeg ikke, men siden var jo i første indlæg.

Karsten Sønderup Hansen:
så synes jeg du skulle tag et kig på de danske forsikringsselskabers prisgivning på deres hjemmesider og derefter bestille et tilbud. Så får du noget du kan skrive om.

Så fordi andre ikke kan finde ud af det, er det i orden her? - Det er da en underlig logik.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Din kritik er unødvendig larm i en tråd, som handler om prisen på en webløsning.

Hvis du vil jura-bokse, så start din egen tråd.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:31

Karsten Sønderup Hansen:

Carsten Kvist:

Din kritik er unødvendig larm i en tråd, som handler om prisen på en webløsning.

Hvis du vil jura-bokse, så start din egen tråd.

Det er jeg ikke enig  i. Mit indlæg startede som en kommentar til løsningen, jeg jo så troede var hans egen. - Hvis han skal have en lavet, er det vel meget relevant at fortælle ham, at den han har er forkert. - Eller den han vil kopiere?! - Hvis ikke det er relevant ville 9/10 af alle indlæg forsvinde på Amino.  Og i mange andre fora.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44

Carsten Kvist:

Markedsføring er normalt et sagligt formål og en "berettiget interesse" i lovens forstand. I praksis anses markedsføring for at være en "berettiget interesse", og ved udsendelse af almindelig markedsføringsmateriale vil det høre til undtagelsen, at hensynet til den registrerede overstiger den erhvervsdrivendes interesse i at foretage sædvanlig markedsføringsaktivitet.

http://ivaekst.dk/vaekst/2/6/0/1/persondataloven---tommelfingerreglerne

Fra Haderslev
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:45

Hej

Har du en alm. Hjemmeside som det skal implementeres i. Eller er det hele løsningen der skal laves.

Jeg har kontakt med forskellig programmører som jeg gir opgaven til. 

Jeg vil tro at prisen vil ligge på .15000 - 25.000. Fast pris aftales

Lad mig høre om det har interesse  hvis prisen ligger det prisleje jag har beskrevet

Henning Nørgaard 

KB-webogdesign.dk (Siden er ikke færdig)

Telefon: 30403060

Mail: henningnoergaard@gmail.com

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)