Hej Amino'er, Jeg har snart været selvstændig i to år med egen butik og til at starte med også webshop. Jeg ville skabe et multi channel koncept med fysisk butik og dertilhørende webshop, men har grundet problemer med min webshop været nødsaget til at lukke den midlertidigt ned. Der var simpelthen nogle grundlæggende fejl bag siden (jeg er ikke nørd på dette område, hvilket også er grunden til dette indlæg). Ambitionen er stadig den samme og lige nu er det den samme mand, der havde ansvaret for at bygge den første webshop/webpage, som er igang med at lave en ny - denne gang i Magento i stedet for Joomla. Samtidig afventer vi en afklaring vedr. lagerstyringsprogrammet Admind, for at se om det kan kobles sammen med webshoppen, da det vil lette en masse arbejdsgange og mindske risikoen for fejl. Den fysiske butik går ganske fornuftigt og er ved at være godt positioneret i markedet og i modebranchen. Den er beliggende i Aarhus og jeg bruger selv al min tid på og i butikken, og har nok også fundet ud af, at hvis man skal have det optimale ud af en webshop, så kræver det i bund og grund en fuldtidsstilling. Det kan jeg af gode grunde ikke tilbyde, men en sådan stilling kan tilgengæld tilbydes baseret på provision eller lign., og jeg er nu så træt af hele min problematik omkring webhandlen, at jeg virkelig er opsat på at finde en løsning herpå. Helt konkret ser jeg derfor mulighed i at samarbejde med en person, som kan varetage webshoppen samt grafik med alt hvad der dertil hører, imod en del af omsætnings- eller resultatkagen. Jeg stiller derfor varelageret til rådighed, og for vedkommende er det derfor ikke forbundet med nogen risiko, og derfor er lønnen noget man selv kan "bestemme". Virksomheden vækster hver dag og jeg er overbevist om, at virksomheden kan blive en markant spiller på sigt i den danske mode- og detailbranche, men det kræver et godt online setup og en god mand med viden, som kan se en idé i det jeg tilbyder. Alternativt hører jeg meget gerne om andre gode løsninger :) På forhånd tak! |
Jeg vil da gerne høre lidt mere om det hele!
Hvad ville mine arbejdsopgaver i tilfældet så være og hvor mange arbejdstimer skulle jeg ligge i det om ugen?
Svar mig på mail@emilschmidt.dk
De bedste hilsner
Emil Schmidt