Jeg ved at mange af jer dejlige mennesker her inde laver diversehjemmesider :) Mit spørgsmål går nu på - hvad ville en webshop koste mig? Den skal være forholdsvis enkel så jeg selv har mulighed for at gå ind og ændre i billeder og tekst uden besvær. Layoutet skal være lækkert og simpelt så varen kommer til at se eksklusiv ud.
Jeg er klar over beskrivelse af hvad siden skal indeholde ikke er så detaljeret, så det jeg er på udkig efter er i første omgang en ca. pris
Tja, det afhænger jo meget af funktionalitet og om du har specielle krav på det område. Du kan finde webshops på Amino fra stort set 0,- til en formue.
Hvis du ønsker en virkelig god pris, så send mig endelig en PM.
Det er svært at give en præcis pris uden at du har fortalt nærmere om hvad du tænker. Vi leverer shops fra 5000 kroner og så op efter. Normalen ligger på mellem 20 og 50 for en unikt designet shop.
Du kan jo tage fat i mig hvis du vil have et mere konkret tilbud. Vi har da lidt erfaring med at lave shops til tøjbrands :)
Du kan med fordel benytte vores nye webportal 3webtilbud.dk. Der får du hurtigt og nemt tilbud fra 3, 5 eller 7 seriøse leverandører - efter eget valg. Vi har udført kvalitetstjek på alle vores tilknyttet leverandører, og kan dermed leverer en seriøs formidling.
Flere af vores leverandører udformer designoplæg U/B
Ja hvis man vil have det seriøst, så er det et meget normalt prisleje for en shop med nogle gode intergrationer og lækre muligheder for automatisering af forskellige arbejdsgange. Men som sagt så leverer vi også løsninger til 5000 kroner :) Det kommer meget an på kundens behov. Men jeg anbefaler altid at starte billigt, og så udvide som man tjener penge til det.