Hej Aminoer Kunne godt tænke mig at høre fra folk med erfaring inden for markedsførin af en cloud baseret service. Vi har udviklet et online journal system (http://www.writeupp.com ) der er målrettet mod mindre klinikker såsom en fysioterapi klinikker, psykolog praksiser etc. Vi har et system så vi kan måle traffik fra forskellige kilder, og forsøger os nu med forskellige markedførings redskaber. De tiltag vi har gjort ind til videre er: 1) Google addwords, som giver os ca. 15 besøgende om dagen med konvertering til signup på 3-4 % 2) Facebook annoncering, ca. 20 besøgende om dagen, men < 1% konvertering 3) Div. branche specifikke forums etc.
Hvad er dine erfaring med markedsførings redskaber til cloud baseret systemer? Har du brugt affiliate markedsføring til dit cloud baseret system, og hvad har betingelserne og effekten været af dette? Andre input som jeg ikke engang har fantasi til at spørge om er også velkomne :) Mvh Jonas |
Hej Jonas
Jeg er lidt forvirret over hvorfor I skriver på jeres hjemmeside,
at I bor i England når du er dansk og kommer fra Hvidovre?
Anyways:
Det her har intet at gøre med om det er cloud baseret eller ej.
Det drejer sig om at levere en service der er attraktiv for jeres klienter uanset hvordan den bliver leveret.
Nu véd jeg ikke hvilket sprog du anvender i din AdWords kampagne og hvilke lande du målretter imod.
De 15 besøgende virker i den lave ende for Danmark.
Jeg forestiller mig at konverteringerne er OK for Danmark da hjemmesiden jo kun er på engelsk trods det danske flag.
Din erfaring med Facebook er normal - det duer ikke.
Så hvis du kan være mere specifik omkring lande og sprog, så er det nemmere at svare.
Venlig hilsen,
Christian