For noget tid siden købte jeg et domæne, med tanke på at starte et chat-site med dating op, ved siden af min hovedbeskæftigelse. Jeg ser et stort potentiale i sitet, men har nu ikke tiden til at komme videre med projektet, derfor vil jeg spørge til, om der er en Amino med kendskab til Linux, der vil hjælpe med at få dating sitet op at køre og se præsentabelt ud mod 1/2 ejerskab. Der er allerede nogle brugere, trods et noget trist udseende pt.
Jeg har kendskab til Linux, men det er ikke nok. Du bliver nok nødt til at specificere programmeringssproget hjemmesiden er skrevet i for at finde den rette partner :)
Som du skrev er det php og det har jeg "rodet" lidt med selv i WP, men er ikke nogen haj :-).
Jeg håber stadig på, der er nogen som vil være med til dette site med chat, dating, jobmodul, køb, salg, video, Affiliate, Facebook, Twitter, gaming muligheder. Et socialt community med alt hvad man kan forestille sig.
Kontakt gerne på en PB hvis du er interesseret i 1/2 ejerskab, alder er ikke et issue heller ikke adresse, det meste kan klares over teamviewer. Vigtigt er blot du er god til php og har nogle nye idéer til sitet.