Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konstruktiv feedback ønskes på nyt webdesign!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

For 14 dage siden gik vi live med vores nye webside..Vi vil rigtig gerne have feedback fra jer.

1. Specifikke sider vi gerne vil have feedback på:

- Forsiden www.onlinebrand.dk

- Referencesiden www.onlinebrand.dk/web-cases

- Om os www.onlinebrand.dk/onlinebrand/om-onlinebrand

- Kontaktsiden www.onlinebrand.dk/kontakt

- Produkter www.onlinebrand.dk/produkter

Du/I behøver ikke give feedback på alle siderne, vi vil være meget glade hvis i blot vil give feedback på en enkelt side.

Designet tager udgangspunkt i den nye tendens, Scroll istedet for klik. Dvs. alt er ikke over folden. (På første skærmbillede). Men istedet inddelt i afdelinger, man scroller sig igennem. på den måde er der kun fokus på 1-3 budskaber af gangen. Og det giver det mere interessant udtryk.

Vi havde forinden designet: http://www.beta.onlinebrand.dk/ men droppede dette design, da det var for kompakt, og "simpelt" i sit udtryk.

Tilgengæld for gode feedbacks. Positive eller Negative, vil jeg hellere end gerne, give feedback på dit website!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 21:31

Fed side, lagde dog mærke til at billede på maps popop ikke fungerede

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:38
Hej Online Brand,

I er altså sluppet rigtig godt fra det der...! :) det er sgu godkendt...

- Jeres topbanner lever dog ikke op til det niveau som resten af hjemmesiden leverer...?

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:42

forsiden nederste i fodnoten de social medier er svære at læse lav dem i deres logoers farver derved let at se og der kommer sikkert flere likes og plusser .

dog er det svært finde andet på siden , der kan forbedres jeg synes siden er super godt lavet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 22:18

Peter:
Fed side, lagde dog mærke til at billede på maps popop ikke fungerede

Tak for det peter, når man udvikler i Firefox, ser man ikke det "røde" kryds ved billeder.. Som internet explorer så fint viser.. Fejlen er rettet :)

Tak for din Feedback!

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:23

Hej OnlineBRAND

Jeg synes at jeres hjemmeside spiller ret godt.

Dog for mig, så er teksten på billedet for neden alt for komprimeret. Kan I ikke sætte den op på en anden måde?

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 22:46

Mehmet Aslan:

- Jeres topbanner lever dog ikke op til det niveau som resten af hjemmesiden leverer...?

Hej Mehmet,

Tak for din feedback :)

Kan du evt. komme med lidt uddybning mht. topbanner da der er 4 forskellige (Forside, kontakt, webcases og om os).. Hvad kan du ikke lide? Er det billedet, effekterne, eller farverne? budskaberne måske? :)

Bare giv gas.. Jeg kan ta' det.

Vh

Fra Herfølge
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Tom Andersson PR Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det skurer i mine øjne med alle de versaler i overskrifterne og de fede typer i brødteksten. Fede typer bruges til at fremhæve få ting... Når så mange ens ord bliver skrevet med fed, mister det betydning. Desuden oser teksten langt væk af alt for meget SEO og alt for lidt tekst og tanke... Sorry, no bad intensions...

Bed i øvrigt jeres tekstforfatter om at passe på sine delinger; markedsførings bureau er i ét ord. erhvervs erfaring er også i ét ord o.s.v. 

På siden om jer selv mangler der et 'e' i ordet vedligehold. Lidt længere nede; startegiske staves strategiske...

I sidste afsnit:

"Vi har hjulpet kunder i hele Verden med alt, lige fra salg af spegepølser i Norge, til patient rekruttering i en international medicinal industri"

Verden er med lille v hér... patient rekruttering er i ét ord. Jeg tvivler på, at det er i 'en international medicinal industri' (skal i øvrigt i ét ord), det er nok snarere i en international medicinalvirksomhed. De to kommaer i sætningen skal væk. Til gengæld skal I nok lige sende de to kommaer plus lidt flere  til tekstforfatteren og bede om en konsekvent kommatering i stedet for den, der er brugt på siden nu...

På siden om artikler:

"Landingssider er klart en af de bedste måder at søgemaskineoptimerer dit website. Gode landingssider indexeres med flotte resultater i google søgemaskine, og giver mange besøg.

Tekstmæssigt optimere man blot en række relaterede tekster til det samme keyword. Sørger for det er korrekt formateret med HTML. Og så er man allerede godt kørende."

Her kan I bede jeres tekstforfatter om at fjerne 'r'-et på søgemaskineoptimerer og i stedet sætte det ind i 'Tekstmæssigt optimere', for hér mangler det nemlig...

Der er mere, men det fører nok for vidt her... Dog lige en sidste; HJEMMESIDE TEKSTER DER VIRKER - her har vi sørme delt Hjemmeside tekster... Men det har vi så ikke nede i selve teksten..?

God arbejdslyst og held og lykke fremover.

Tom A.

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 22:53

Der mangler et nutids-r i overskriften "Hvordan SEO optimere(r) man så?"

Ellers super fedt design! 

EDIT: Der mangler faktisk nutids-r RIGTIG mange steder, det er noget man virkelig lægger mærke til. Det burde i få rettet :) 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:08

Med komprimeret mener jeg tæt :)

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)