Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opsiger man sit abonnement, her på siden

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu sendt 2 mails til support@amino.dk hvor jeg oplyser at jeg ikke ønsker ikke at de forlænger mit abonnement fremover. Den første belv sendt for 9 dage siden, men har endnu hørt fra dem? Er der andre der også har et problem, med at opsige deres abonnement he på siden?

Mvh.

Simon

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan selv opsige dit abonnement under "Plus Dashboard" -> "Faktura & Abonnement".

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 16:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så vidt jeg kan se har vi ikke modtaget en mail fra dig, og der ligger noget i spamfilteret. Dog kan jeg se at du har opsagt dit Amino Plus medlemskab d. 22 Oktober, som du osse gerne skulle have modtaget en mail omkring.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Allerød
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for dit svar Rune.

Men kan dog ikke forstå, at du oplyser a ikke her modtager noget fra mig pr. mail. Men at du godt kan se at mit abono. er opsagt pr. 22 okt.

Det kan det vel ikke være, hvis i ikke har modtaget min mail?? Men godt at du kan oplyse, at det er opsagt.

Mvh.

Simon

Ps. Jeg kan ikke lige se, hvor det er, jeg selv kan opsige mit Abono. under min profil?

 

Fra Allerød
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 16:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon F.

Det er sådan at vi automatisk modtager et en besked hver gang nogen opsiger abonnement, og derfra kan vi se det.

Det er bedre hvis du skriver til support@amino.dk, så kan vi osse bedre følge op på din spørgsmål.

Mvh. Rune

Tilføj mig på Twitter

Fra Allerød
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune.

Det skal jeg huske fremover, men som jeg oplyst i min første tråd, skrev jeg 2x til support@amino.dk for 9 dage siden, uden at få noget retur. så derfor skrev jeg her, hvor der kom svar 2 sek, efter :-)

Mvh.

Simon

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon F.:
Men kan dog ikke forstå, at du oplyser a ikke her modtager noget fra mig pr. mail.

Mine mails bliver heller ikke modtaget hos Amino..

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 20:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

Mine mails bliver heller ikke modtaget hos Amino..

Vi bruger den betalte udgave af Google Apps til vores emails, så hvis jeres mails ikke kommer igennem til os, kommer de sandsynligvis heller ikke igennem til Gmails brugere.

For at øge fremkommeligheden af éns mails kan man kontrollere, at man har korrekt SPF sat op, at man bruger DKIM / DomainKeys og at éns mailserver ikke er havnet på en blacklist som fx (men ikke begrænset til) SORBS.

At blive frasorteret i spamfiltre er som oftest forhold kun afsenderen (eller dennes udbyder) har adgang til at ændre.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy B. Carlsen:
At blive frasorteret i spamfiltre er som oftest forhold kun afsenderen (eller dennes udbyder) har adgang til at ændre.

Jooo... Men man kan også som modtager sætte sit spamfilter for hårdt op. - Det er jo en vurdering begge steder.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)