Jeg har nu sendt 2 mails til support@amino.dk hvor jeg oplyser at jeg ikke ønsker ikke at de forlænger mit abonnement fremover. Den første belv sendt for 9 dage siden, men har endnu hørt fra dem? Er der andre der også har et problem, med at opsige deres abonnement he på siden?
Så vidt jeg kan se har vi ikke modtaget en mail fra dig, og der ligger noget i spamfilteret. Dog kan jeg se at du har opsagt dit Amino Plus medlemskab d. 22 Oktober, som du osse gerne skulle have modtaget en mail omkring.
Det skal jeg huske fremover, men som jeg oplyst i min første tråd, skrev jeg 2x til support@amino.dk for 9 dage siden, uden at få noget retur. så derfor skrev jeg her, hvor der kom svar 2 sek, efter :-)
Mine mails bliver heller ikke modtaget hos Amino..
Vi bruger den betalte udgave af Google Apps til vores emails, så hvis jeres mails ikke kommer igennem til os, kommer de sandsynligvis heller ikke igennem til Gmails brugere.
For at øge fremkommeligheden af éns mails kan man kontrollere, at man har korrekt SPF sat op, at man bruger DKIM / DomainKeys og at éns mailserver ikke er havnet på en blacklist som fx (men ikke begrænset til) SORBS.
At blive frasorteret i spamfiltre er som oftest forhold kun afsenderen (eller dennes udbyder) har adgang til at ændre.