Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal min hjemmeside indeholde?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 246
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har tidligere haft min egen hjemmeside, som jeg ikke rigtigt brugte tid på, men nu har jeg tænkt mig virkelig at gøre noget ud af det og måske endda tjene lidt penge på reklamer senere.

Tidligere har jeg brugt WordPress, men denne gang regner jeg nu med at bruge Joomla, da det ikke skal være en 100 % bloggerside, men mere general med lidt tabeller osv.

Mit problem er dog lige pt., at jeg ikke helt ved, hvad siden skal indeholde. Jeg ved, at den enten skal handle om fodbold eller børs og finans, men hvad skal den dog indeholde? Nyheder kan den jo vel ikke indeholde, da diverse medier er meget hurtigere end jeg. Så har i evt. nogle ideer, vil jeg meget gerne have dem at vide!

Lige nu har jeg under fodbold tænkt mig at fokusere på en enkelt liga, måske med lidt bets og statistikker, men hvad mere?
Under børs og finans har jeg også tænkt mig at fokusere på en enkelt branche eller et enkelt indeks med nogle kurser osv.

Men det mangler en del fyld.
Håber virkelig at høre fra jer!

Mvh Mathias Kock :-) 

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 18:04

Mit foreslag er evt. at du laver en side som omhandler det fodboldhold du holder med. Skriv artikler og nye indlæg når der sker noget som vedr. holdet osv.

Hvis du vil have nogle råd med omkring opbygning af hjemmesider med tekster, billeder, videoer, seo, linkbuilding, sociale medier osv. så kan du læse nærmere på www.Opbygning.dk

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:45

Hejsa.

Hvis det er du kan finde ud af at bruge wordpress, kan du sagtens lave hvad du vil. Wordpress blev den gang udviklet som et blog redskab, dette er dog ikke længere tilfældet. Men om du bruger joomla eller noget helt tredje er jo op til dig.

Først få en hjemmeside op.

Begynd stille og rolig at skrive nogle spændende artikler med gode billeder. Med tiden vil din side også blive fyldt ud :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)