Hej Aminoer, Jeg har tidligere haft min egen hjemmeside, som jeg ikke rigtigt brugte tid på, men nu har jeg tænkt mig virkelig at gøre noget ud af det og måske endda tjene lidt penge på reklamer senere. Tidligere har jeg brugt WordPress, men denne gang regner jeg nu med at bruge Joomla, da det ikke skal være en 100 % bloggerside, men mere general med lidt tabeller osv. Mit problem er dog lige pt., at jeg ikke helt ved, hvad siden skal indeholde. Jeg ved, at den enten skal handle om fodbold eller børs og finans, men hvad skal den dog indeholde? Nyheder kan den jo vel ikke indeholde, da diverse medier er meget hurtigere end jeg. Så har i evt. nogle ideer, vil jeg meget gerne have dem at vide! Lige nu har jeg under fodbold tænkt mig at fokusere på en enkelt liga, måske med lidt bets og statistikker, men hvad mere? Men det mangler en del fyld. |
Mit foreslag er evt. at du laver en side som omhandler det fodboldhold du holder med. Skriv artikler og nye indlæg når der sker noget som vedr. holdet osv.
Hvis du vil have nogle råd med omkring opbygning af hjemmesider med tekster, billeder, videoer, seo, linkbuilding, sociale medier osv. så kan du læse nærmere på www.Opbygning.dk