Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shop2billig

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-07-2007 13:06:25 Forfatter: Henrik R Hej -  Sakset fra forsiden: ''Håber i føler jer velkommen og kan finde rundt her i shoppen ellers må i kontakte supporten''. Personligt synes jeg ikke, at det er tillidsvækkende. Der kunne med andre ord ligeså godt have stået: ''Jeg ved ikke rigtigt om denne webshop er noget for jer eller om I overhovedet kan finde ud af, hvor varerne er - men hvis I har problemer med det, så gider jeg ikke tale med jer, så det må I tale med nogen andre om''.
Just my 5 c

 

Jeg er fuldstændig enig!

 

Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Den passage studsede jeg også over - og tolkede på præcis samme måde.

 

Jeg må desværre også tilslutte mig "kritikken" af butikkens navn. For det første forstår jeg ikke logikken i navnet. Shop billigt - ok det kan jeg forstå, men det er efter min mening for bredt. 2-tallet forstår jeg simpelthen ikke. Generelt må jeg tilstå at diverse anvenndelser af tal og bogstaver altid har været en "klik-blokker" for mig. Jeg kan simpelthen ikke tage en butik seriøst, der kalder sig selv "Movies4u", "way2go" eller lignende. Oups det udviklede sig til en hård kritik - jeg håber ikke du tager det ilde op, men (hvis det er muligt på nuværende tidspunkt) måske genovervejer butikkens navn?

 

Jeg har et par gange på det sidste taget mig selv i at tænke om jeg måske bare er en sur (gammel?), idiot, der burde holde sine negative kommentarer for sig selv. Men i forlængelse at tidligere debat omkring kritik/ros, har jeg altså den holdning, at spørgeren (du) er bedst stillet med ærlig (og om muligt konstruktiv) kritik. Jeg håber, at du er enig.

 

Hov - nu hvor jeg alligevel har påtaget mig rollen som ham den negative, så er billeder at tøj på et gulvtæppe altså også et no-go for mig. Hvis du har mulighed for at finde en gine, ville dette være meget bedre. Jeg leder altid efter punkter hvor en butik "falder igennem", og signalerer hobby-projekt. Her er gulvtæppe-billeder desværre et af de punkter.

 

God vind!

 

/Thomas

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville ikke turde handle i din butik, der mangler noget så simpelt som handelsbetingelser (de er sådan set lovpligtige) og så er de steder andre nævner omkring tekst der ikke er skiftet ud med indhold, ikke just tillidsvækkende.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
så er der lavet nogle ændringer prøv at se den nu vil gerne gøre den så bruger venlig så overhovedet muligt
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
HTTP 403 Forbudt er den fejl der kommer op her... tror ikke sitet er oppe?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)