Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætternetværk i Viborg

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har gennem længere tid tænkt i tanker om at komme med i noget forskelligt netværk. Jeg har dog ikke rigtigt kunne finde hvad jeg søger i Viborg eller omegn.

Jeg har tidligere læst om andre aminoer der har lavet et netværk der ikke koster noget at være med i, ud over den kaffe man drikker. Det er et netværk som dette jeg gerne vil finde i Viborg eller omegn. Jeg har behov for nogen at spare med og vende nogle af alle de tossede idéer man i ny og næ får som iværksætter.

Jeg har ikke selv taget springet til at blive selvstændig endnu, men jeg mener at jeg har masser af tanker og erfaringer at byde ind med i et sådan netværk.

Hvis der er nogen der har kendskab til netværk som dette må i meget gerne sige til, eller hvis i har lyst til at være med til at starte et.

Tak fordi du ville læse mit første indlæg her på amino og håber at høre mere fra jer.

Med venlig hilsen

Klaus Risager

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle bestemte emner som du overvejer at starte op som iværksætter inden for ?

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor ikke så langt fra Viborg- netværk er spændende, men kræver at der er math på nogle punkter imellem således at alle kan få noget brugbart ud af det.....

har du nogle fagområder osv du tænker på?

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruno Høiberg:
Er der nogle bestemte emner som du overvejer at starte op som iværksætter inden for ?

Hej Bruno.

Nej, jeg har ikke noget konkret jeg har i tankerne lige pt. Jeg kan se mange muligheder men har ikke fundet den helt perfekte løsning endnu.

Men jeg er selv meget salgsorienteret og har mange tanker til alternativ markedsførring mv. og jeg håber at kunne bidrage til netværket med at se mulighederne til at optimerer eller videreudvikle på ens varer eller services.

- Klaus Risager

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo Schønemann:

Jeg bor ikke så langt fra Viborg- netværk er spændende, men kræver at der er math på nogle punkter imellem således at alle kan få noget brugbart ud af det.....

har du nogle fagområder osv du tænker på?

Hejsa Bo.

Jeg må indrømme at jeg ikke har nogle bestemte tanker til hvilke folk der kunne være deltagere i et sådant netværk, andet end jeg mener at man kan lærer fra alle brancher, og at man måske kunne få nogle unikke forbindelser der ville åbne nogle andre døre end man lige havde tænkt på selv, eller give noget sparring til nogle af de ting man måske selv har lidt problemer med at finde ud af.

Mine tanker går på en kop kaffe eller 2 ca. en gang om måneden og så har man jo skabt nogle forbindelser at bygge videre på hvis man er interesseret i det.

Jeg læste engang en kommentar herinde at et netværk kun kan fungerer hvis alle kommer med mere end hvad de forventer at få med derfra. Det er egentlig med udgangspunkt i den sætning jeg fik idéen til at medvirke i et selv. Jeg mener nemlig at jeg har en masse at byde ind med på mange forskellige plan, men kunne også godt selv bruge lidt feedback den anden vej.

- Klaus Risager

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo altid et rigtig godt udgangs punkt , der hvor jeg trods alt ser den stor nytte værdi(for alle parter) er hvis man er en smule målrettet,- jo vel kan en Mekanikker og hjerneforsker have noget til fælles og give hindanden hjælp på hver sin måde- det benægter jeg ikke, og det kan være gavnligt og sundt og spændende.

lige børn leger bedst- med et smil og venligt ment Wink er der noget om det i nogle tilfælde.

Det er jo kun af min egen erfaring jeg taler- uden konkret fokus fra start kan det gå op i rigtig mange kopper kaffe uden reelt indhold, og så mister alle lysten rigtig hurtigt, og så er man lige vidt med netværk.

En lille smule præcisering og mål skulle nok til for at tænde mig- hvis jeg kunne se nogle konkrette relationer som jeg vidste jeg havde erfaring i, vil jeg da kun være glad for at kunne give sparring, råd- eller modtage dette---- og Kaffe Ja tak Yes

Alt er venligt ment, og håber også det modtages sådan!!!!

Atb

Bo 

 

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg er revisor og min kæreste har en webshop.. så jeg kan byde ind med noget.. bor dog længere nede sydpå, men vil godt bruge et par dage på noget netværk

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fra Viborg og er frisk på et iværksætternetværk - vi kan mødes i vores lokaler på Vognmagervej, hvis flere er friske. Jeg er med i flere netværk i Viborg, hvor vi mødes i ny og næ.

Smid mig en mail på Rasmus@trademen.dk 

Handel med varepartier via Trademen

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo Schønemann:

Det er jo altid et rigtig godt udgangs punkt , der hvor jeg trods alt ser den stor nytte værdi(for alle parter) er hvis man er en smule målrettet,- jo vel kan en Mekanikker og hjerneforsker have noget til fælles og give hindanden hjælp på hver sin måde- det benægter jeg ikke, og det kan være gavnligt og sundt og spændende.

lige børn leger bedst- med et smil og venligt ment Wink er der noget om det i nogle tilfælde.

Det er jo kun af min egen erfaring jeg taler- uden konkret fokus fra start kan det gå op i rigtig mange kopper kaffe uden reelt indhold, og så mister alle lysten rigtig hurtigt, og så er man lige vidt med netværk.

En lille smule præcisering og mål skulle nok til for at tænde mig- hvis jeg kunne se nogle konkrette relationer som jeg vidste jeg havde erfaring i, vil jeg da kun være glad for at kunne give sparring, råd- eller modtage dette---- og Kaffe Ja tak Yes

Alt er venligt ment, og håber også det modtages sådan!!!!

Atb

Bo

Først og fremmest vil jeg sige tak for den gode måde at komme med dit budskab på.

Jeg kan sige så meget at jeg aldrig har været i et specifikt netværk tidligere, så jeg ved ikke hvordan man præcist gør.

Min tanke med evt. at oprette et netværk som dette er sådan set bare at få nogle flere forbindelser i området omrking mig, og se hvor det bærer hen af. Jeg skal ikke kunne sige hvad det hele kommer til at ende med, men jeg er ikke interesseret i at afskære evt. interesserede ved at sige det er et specifikt netværk jeg søger.

Min tanker er bare at vi på første møde kunne finde ud af hvad de forskellige har af tanker til sådan et netværk og finde ud af hvilken vej vi skal sammen.

Igen tak for dine ord og jeg håber da at du stadig er klar på en kop kaffe.. Mon ikke det bliver en Peter Larsen kaffe ;-D

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy..

Rigtigt fedt at du evt. vil bruge nogle timer på at mødes, selvom det ligger lidt mere nordpå i forhold til dig.

Tak for at tage godt imod mit indlæg. ;)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)