Søges: Mindre varepartier tøj, børnetøj, legetøj mv.
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Som overskriften lyder, så er jeg på udkig efter mindre varepartier tøj, børnetøj, legetøj, ure mv. Prisen skal være fornuftig.
Svar
Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
hvad betyder mindre varepartier? - vi leverer textilvarer BLa. børne cowboybukser, Tshirts til børn og voksne med motiver på, tasker mv.
men ikke under 200 pr . style
Svar
visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Hej, Tak for dit indlæg . Mindre partier betyder at det ikke skal være fx 10.000 varer, men små mængder som du omtaler. Send en pm med priser og eventuelt billeder.
Svar
Fra Vanløse
Tilmeldt 25. Jan 12
Casper
Skrevet
31-10-2012 kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej,
Jeg ligger inde med nogle forskellige ting fra Calvin Klein, hvis det kunne have nogen form for interesse smid mig gerne en besked
Svar
Tilmeldt 20. Apr 09
tarakammilla
Skrevet
12-02-2013 kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej :)
Hvad skal det bruges til?
Jeg har et restlager fra en børnetøjsbutik, der er for en indkøbspris på ca. 60.000.-
Vh Kamilla
Svar
Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Nov 11
Hejsa
Jeg designer trendy smykker til mænd og kvinder og har pt. et parti med blandede herresmykker (i læder, knyttet faldskærmsline osv.) som jeg netop har fået retur fra en tidligere samarbejdspartner der desværre er gået konkurs . Smykkerne er unikke og alle håndlavede. Der er vel ca. 150-200 styk ialt....interesse? Skriv til min mail kitjensen@forum.dk så sender jeg billeder og pris forslag
Svar