Hvad vil I foreslå vil være den mest optimale løsning for en meget stor webshop med enorm stor konkurrence, outsourcing af programmering (dansk firma) vs. flere ansatte til markedsføring / branding og optimering af vores nuværende indhold på webshoppen (det trænger til en ordenlig kærlig hånd) eller beholde den nuværende løsning? Det skal lige pointeres, at den ene programmør stopper inden for kort tid og den anden programmør stopper ved årets udgang. Dertil står vi og skal implementere nyt design med en masse tidskrævende funktioner. Er det på tide vi ændre struktur?
Der har lige været en kæmpe diskusion på google plus omkring noget i den dur, tilføj +Anders Saugstrup derinde og find den post for et par dage siden med over 80 svar på.
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
Der har lige været en kæmpe diskusion på google plus omkring noget i den dur, tilføj +Anders Saugstrup derinde og find den post for et par dage siden med over 80 svar på.
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Har læst mig igennem de forskellige svar og spørgsmål og synes det virker en smule som om at mange af dem der skriver på indlægget, er programmører selv eller arbejder med det til dagligt. Har svært ved at finde et objektivt svar derinde, på om vi bør omlægge vores struktur fra inhouse programmering til inhouse markedsføring? Er der nogen der har erfaring med dette?
Skal lige siges at der er tale om outsourcing til et dansk firma og ikke udenlandsk.