Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourceing af programmering vs. Markedsføring / branding

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg håber at I kan hjælpe mig med at stille min nysgerrighed angående følgende: 

Vores virksomhed har på nuværende tidspunkt ansat 3 programmører og 1 til markedsføring af en meget stor webshop. Vi har altså valgt at lave full inhouse programmering og satse på 1 medarbejder til at lave onsite optimering, SEO, sociale medier og generelt al online markedsføring lige bortset fra Adwords.

Hvad vil I foreslå vil være den mest optimale løsning for en meget stor webshop med enorm stor konkurrence, outsourcing af programmering (dansk firma) vs. flere ansatte til markedsføring / branding og optimering af vores nuværende indhold på webshoppen (det trænger til en ordenlig kærlig hånd) eller beholde den nuværende løsning? Det skal lige pointeres, at den ene programmør stopper inden for kort tid og den anden programmør stopper ved årets udgang. Dertil står vi og skal implementere nyt design med en masse tidskrævende funktioner. Er det på tide vi ændre struktur?

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 10:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der har lige været en kæmpe diskusion på google plus omkring noget i den dur, tilføj +Anders Saugstrup derinde og find den post for et par dage siden med over 80 svar på.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:28

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Køge
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:58

Mange tak (:

Har læst mig igennem de forskellige svar og spørgsmål og synes det virker en smule som om at mange af dem der skriver på indlægget, er programmører selv eller arbejder med det til dagligt. Har svært ved at finde et objektivt svar derinde, på om vi bør omlægge vores struktur fra inhouse programmering til inhouse markedsføring? Er der nogen der har erfaring med dette? 

Skal lige siges at der er tale om outsourcing til et dansk firma og ikke udenlandsk. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)