Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100 millioner til kræftens bekempelse er godt men ikke godt nok. giv dine brugte ting eller varepartier du ikke får solgt til igen?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

100 millioner blev samled ind og det er meget godt. Dere dansker kan være stolte. Men det behøves mere. Kræften bekempelse har jo 10 genbrugsbutikker spredt omkring i Danmark. Der kan alle ting du ikke behøver doneres. Har du gamle møbler og innbo du ikke bruger eller kanskje et vareparti der ikke kan selges så kan det jo doneres. Det er jo 100 000 besøgende her på amino så det findes vel masser i kelder og på loft.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:28

jeg synes det var et højt tal især når flere og flere har en hård økonomi ,

jeg vil dog prøve se om man har noget man kan undvære så kan jeg også måske bo lidt mindre og have nemmere ved at holde ordne på tingene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Skrevet kl. 08:43

Hei Michael.

Ja vi kan jo bo lidt mindre og ha lidt mindre ting men jeg tror også at det findes masser i keldere og på loft som ikke anvendes som nok kan gives til et godt formål.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:56

Synes dog det er sørgeligt at det er under halvdelen der faktisk går videre til forskning :( Hvorfor kan ALLE ikke være frivillige sådan en aften..

Flot og samle de mange penge ind, men under halvdelen er til forskning, det er ikke særlig motiverende

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:36

anders larsen:

Hei Michael.

Ja vi kan jo bo lidt mindre og ha lidt mindre ting men jeg tror også at det findes masser i keldere og på loft som ikke anvendes som nok kan gives til et godt formål.

ja jeg skal i hvert fald spare jeg bor  i en meget stor 1 værelse lejlighed på 12m2  , der er for mange ting og jeg flytter ikke i større før jeg har råd måske mindre for at spare endnu flere kroner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Skrevet kl. 09:53

Hei aqua power

Som jeg forstår det går kun 7 % til admin. Så de andre prosenter går til velferdstiltak m.m. som også er viktige for dem der slider med sygdommen i det daglige og deres pårørende. Min tanke er at med 100 000 amino medlemmer er det mange som har brugte gode ting der står stablet på loft og i kelder som ikke bruges og som kan doneres til igen butikkerne. Dersom man ikke behøver det kan det jo også komme nogen til nytte. Vi er 100 000 aminoer. Det bliver mange brugbare møbler og andre produkter der kan selges til en god sag. med 100 000 medlemmer kan det blive en loft og kelder rydning med kraft i der kan samle inn masse til denne gode sag.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:12
Hvad har du selv givet til kräftens bekempelse?

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Skrevet kl. 10:23

Hei Michael

I Norge hvor jeg kommer fra er vi faste givere til kreftforeningen hver måned med et fast beløp. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)