100 millioner blev samled ind og det er meget godt. Dere dansker kan være stolte. Men det behøves mere. Kræften bekempelse har jo 10 genbrugsbutikker spredt omkring i Danmark. Der kan alle ting du ikke behøver doneres. Har du gamle møbler og innbo du ikke bruger eller kanskje et vareparti der ikke kan selges så kan det jo doneres. Det er jo 100 000 besøgende her på amino så det findes vel masser i kelder og på loft.
Ja vi kan jo bo lidt mindre og ha lidt mindre ting men jeg tror også at det findes masser i keldere og på loft som ikke anvendes som nok kan gives til et godt formål.
Ja vi kan jo bo lidt mindre og ha lidt mindre ting men jeg tror også at det findes masser i keldere og på loft som ikke anvendes som nok kan gives til et godt formål.
ja jeg skal i hvert fald spare jeg bor i en meget stor 1 værelse lejlighed på 12m2 , der er for mange ting og jeg flytter ikke i større før jeg har råd måske mindre for at spare endnu flere kroner
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Som jeg forstår det går kun 7 % til admin. Så de andre prosenter går til velferdstiltak m.m. som også er viktige for dem der slider med sygdommen i det daglige og deres pårørende. Min tanke er at med 100 000 amino medlemmer er det mange som har brugte gode ting der står stablet på loft og i kelder som ikke bruges og som kan doneres til igen butikkerne. Dersom man ikke behøver det kan det jo også komme nogen til nytte. Vi er 100 000 aminoer. Det bliver mange brugbare møbler og andre produkter der kan selges til en god sag. med 100 000 medlemmer kan det blive en loft og kelder rydning med kraft i der kan samle inn masse til denne gode sag.