Goddag goddag! Jeg vil lige skynde mig at sige, at jeg har forsøgt at søge efter en løsning på mit problem, både på google og på amino, uden held, og skriver derfor herinde. Godt så, 'det af vejen. Jeg er helt ny i forhold til, at opsætte en hjemmeside, og følger i øjeblikket en (ellers rigtig god) guide, efter hvilken jeg har udført følgende trin indtil videre: 1. Registreret mig hos meebox.net, købt et .dk domæne samt et webhotel 2. Aktiveret/bekræftet domænet hos DK hostmaster Nu vil guiden så have mig til, at gå ind på meebox' kontrolpanel, (hvilket jeg også er kommet efter lidt besvær) og derefter vælge "Addons domains" i boksen "Domains", udfylde felterne (også gjort), og derefter trykke "add domain" - her opstår problemet så: nu viser den bare en besked med teksten "You cannot park your main domain!", og hvis jeg så prøver at gå ind på www.mitdomæne.dk, så viser den bare den typiske browser-fejlbesked, som når man forsøger, at gå ind på en hjemmeside som ikke eksisterer.. Jeg er dybt forvirret, og ikke mindst fortvivlet. Hvis nogen kan hjælpe mig, ville jeg blive ovenud lykkelig! På forhånd tak, Mads |
Hvis du lige har købt et dansk domæne med webhotel, så skal DNS vel ændres inde hos Dk-hostmaster.
Har du fået log ind der til?