Jeg er en ”gammel” (37) erfaren udvikler/projektleder, med stor ekspertise inden for web og CMS løsninger og med en baggrund som journalist. De seneste 7 år har jeg været ansat i både store offentlige og private virksomheder, men går nu rund med et ønske om at starte selvstændig. Jeg har et solidt sundt koncept (intet revolutionær eller banebrydende), kender markedet godt og har alle de tekniske på plads, men mangler en makker som kan det jeg ikke kan: skaffe og ”pleje” kunder, markedsføring, idéudvikling osv. Du skal brænde for webudvikling, men du behøves ikke at vide noget om de tekniske. Kemien er afgørende: kan vi fungere og supplere hindanden? er vi på samme bølgelængde? Målet med at starte selvstændig er ikke for at blive millionær, men for at gøre det jeg elsker på mine/vores egne præmisser: seriøst, sjovt, kreativ og innovativ. Pt. er jeg ansat som projektleder, men har tiden til at arbejde på start-up (mindst 3 timer om dagen plus weekender). De seneste tre år har jeg desuden arbejdet internationalt, på to større projekter, som selvstændigt firma. Jeg har: virksomhedsnavn, logo/visuel identitet, udviklingsværktøj (pc, software osv.), mulighed for at skaffe et kontor og betale husleje i starten. Ekstrakrav til dig: seriøsitet, seriøsitet og atter seriøsitet. Vi gider ikke spilde hindandens tid. (Evt. 30+) Samarbejdsform? Det kan aftales/intet er udelukket. Meget kort om mig: 37 og bor på Fyn, cand.IT (kommunikation, organisation, ledelse), samt en kandidat i journalistisk; certificeret Microsoft developer og Prince2 (projektledelse). |
Hej innowebdk
Spændende-
jeg ville have skrevet dig en PB, men du har ikke aktiveret denne?
Jeg har lige nogle spørgsmål, tanker,input og lidt mere nysgerrighed om det!
Skriv gerne til mig med kontakt info til dig på BS@Tiink.dk- så kan vi evt. tage en snak?
De Bedste hilsner- og go søndag!
Bo Schønemann