Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

F1: Hvor nørdet er det ikke lige? :)

Side 6 ud af 9 (86 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mesterskabet er da ikke på nogen måde ovre.. Brasilien har tendens til, at mange biler ryger ud i første sving og igennem hele løbet samt SC. Så der er al mulig grund til, at se de sidste løb på søndag!

Vi skal ikke mange år tilbage, hvor Massa kunne blive mester ved, at Hamilton blev nr. 6 eller lavere. I sidste sving gik Hamilton op på 5. pladsen og sikrede sig dermed selv mesterskabet - så intet er sgu afgjort, selvom meget skal gå Alonso's vej!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mehmet Aslan:
Er vi enige om at også selvom at løbet slutter lige nu, så er mesterskabet ovre egentlig?

Hvis vi snakker kørernes mesterskab, kan Alonso stadig nå at vinde, men det vil nok kræve at Vettel udgår i Brasillien.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må vi håbe på noget regn, så bliver det helt uforudsigeligt

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ser også umiddelbart eneste mulighed som værende den at Vettel skal udgå, hvis Alonso og Ferrari skal have en jordisk chance for at vinde kørernes mesterskab... :)

Men lad os nu se... Hr. Nielsen sagde noget om chance for regn næste weekend... :) kan være at det hjælper...

Ps. Stærkt kørt af det meste af feltet med undtagelse af Mercedes... :)


Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Nielsen er da den mest senile kommentator der kan støves op i det danske land.. Føj, hvor er han dårlig! Når der er Replay af en overhaling, så tror han ofte at det sker "live" og er helt oppe af køre, hvorefter han opdager Replay skiltet i toppen.

Ellers kan han aldrig se forskel på kørerne. Det kan selvfølgelig være svært, men når der direkte står på skærmen at man følger Raikkonen i en overhaling, så er det forhelvede IKKE Grojean vi følger.. Der skal de sgu hellere bruge Keisa som live kommentator, han har i det mindste styr på det.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Smag og behag...

Jeg kan ret godt lide hr. Nielsen... :) han har mange, mange års erfaring bag rattet på en racerbil - og det mærker man når han taler og fortæller...

Egentlig så synes jeg at hele setuppet er rimelig vellykket... Selv Thorkilds anekdoter er seværdige og underholdende synes jeg...



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor i ser det, men jeg ser det på RTL og der snakker de tysk. Så jeg har som regel F1 live timing med på computeren så man nemt har et live overblik mens man ser løbet.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ser det på 3puls + Official f1 app til android = max. coverage...! :D

- Ser så vidt muligt kval. om lørdagen, optakt, løb og pressekonference om søndagen... :)


Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Drenge! 

Fedt at se der er så mange der ser formel, og går op i det :D 

Har selv været nede og se løbet i Monaco samt Spa, og kan kun sige en ting, DET ER FOR VILDT!

Kan læse at der er mange Alonso tilhængere her på amino :) 

Vettel for World Champion 2012!

Har fulgt ham lige siden han startede hos BMW, og da han vandt sit første løb i Toro Rosso var jeg solgt.

Prøv at se ham i forhold til Webber ? han slår ham gang på gang. Synes han fortjener at få mere credit! 

Bliver en kanon sæson afslutning på søndag, lad os få noget regn så der bliver noget action!

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Og i en Rød Tyr, ville Alonso slå Vettel ;) Men det bliver i hvert fald spændende på søndag! Kan sige, at jeg har fulgt Alonso siden han var hos Renualt og kæmpede mod en bedre bil og kører, og blev alligevel verdensmester.. 

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 6 ud af 9 (86 indlæg)