Jeg har tit tænkt over at få lavet en lille spreadshirt shop, da det jo er noget man kan på deres website, og det ville jo også være en mulighed for at tjene nogle ekstra penge, sagen er den at jeg er 15 år, og ikke klar til at starte hel virksomhed, så ville måske lige prøve dette først, da jeg også godt kan finde ud af at designe logoer, og har også mange idéer og sådan.
Der står på deres website at det er gratis, men er det så gratis eller hvad, håber at få nogle svar.
Så vidt jeg ved er det helt gratis, og du har intet lager eller noget. Dit tøj bliver først lavet og sendt afsted, når ordren er gennemført, og så får du så en lille del af det her salg.
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
Så vidt jeg ved er det helt gratis, og du har intet lager eller noget. Dit tøj bliver først lavet og sendt afsted, når ordren er gennemført, og så får du så en lille del af det her salg.
Ja, det var nemlig også det jeg tænkte, det at man ikke selv skal sende afsted og sådan, det er også bare det at man for en del af salget.
Og så ville det også være fedt måske at få sine egne t-shirts, altså, og bare generelt lave t-shirt designs. :-)