Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så røg den ide, sur RØV!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig og en kammi fik en skide god ide for nogle dage siden men den blev lige spoleret idag da vi faldt over en reklame.

vi gik straks op og kiggede hvad det nu var for noget, artiklen her svarer vel for sig selv:

Krak sætter nye standarder for mobilsøgning - også på Android

2012-10-19 07:00

Krak sætter nye standarder for mobilsøgning - også på Android

Når danskerne skal finde det nærmeste pizzeria, moster Annas telefonnummer, det billigste par cowboybukser eller den bedste sushibar i nabolaget, griber de mobilen og trykker sig ind på Kraks app. Det har gjort Krak til en af landets mest populære apps med tusindvis af brugere hver eneste dag.

Krak-app’en er kommet i en spritny version, hvor både design, brugerflade og funktionalitet har fået en gevaldig overhaling, og denne version er nu også klar på Android.

Ét klik!
Kraks nye app reducerer klikkene til et minimum. Nu kan man søge på kort, telefonnumre, adresser og produkter fra samme startskærm, og man kan med et enkelt klik ringe direkte op til de personer eller firmaer, man finder i sin søgning.

”En af udfordringerne med mobil-apps lige nu er at tilbyde endnu flere funktionaliteter – og samtidig reducere kompleksiteten i brugeroplevelsen. Men jeg er overbevist om, at alle vil mærke, at brugerfladen i den nye app hjælper dig hurtigere frem til det, du søger,” forklarer Pernille Trolle Brøgaard, Mobile Product Manager hos Eniro Danmark A/S, der står bag Krak.

Den nye version af Krak til Android giver desuden nem adgang til søgehistorik, og selv app’ens farvemiks er der lagt grundige overvejelser i. For at sikre den bedst mulige brugeroplevelse er mængden af en neutral grå farve og Kraks karakteristiske røde farve doseret nøje.

Fordobler mobilindtægter på et år
Eniro Danmark oplever lige nu markant vækst på mobilområdet. Eniro-koncernen forventer at fordoble sine mobilindtægter i 2012.

”Et stort antal søgninger er den seneste tid flyttet fra computeren til mobiltelefonen. Og forbrugerne forventer i stigende grad at kunne finde hvad som helst, når som helst, hvor som helst. Det stiller ikke bare krav til virksomhederne om at være til stede på de mobile platforme – men også til, at de sikrer sig, at de bliver fundet og brugt af brugerne,” mener Pernille Trolle Brøgaard.

Nyheder i Krak til Android version 2.0

• Helt ny brugerflade og design
  • Hurtig udvidet søgning i f.eks. kommune/hele landet
  • Mulighed for at sortere søgeresultater alfabetisk, efter afstand eller bedømmelser
  • Se din egen søgehistorik
  • Automatisk nummeropslag på indgående opkald – fra hele Norden
  • Se søgeresultater på luftfoto, hybridkort og søkort
  • Ny og forbedret ruteplan
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 02:46

Jeg er ikke helt med på hvad du prøver at sige her. I havde en ide, men så så I en reklame.

Fra Nyborg
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Sivertsen Invest Skrevet kl. 14:00

Er det en slags reklame for Krak, eller er budskabet bare ikke gennemført?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 14:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Var det idéen til Krak i fik for nogle dage siden? ;-)

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 14:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mig ikke forstå.

Var Google i øvrigt ikke ude langt før Krak med dette? Jeg har da ofte lavet en søgning på Google Maps der hedder fx "restaurant near xxx" - med stor succes både i Danmark og i udlandet.

Min GPS-app til min iPhone (Navigon) kan også finde en adresser på denne måde.

Så dette er bestemt ikke en nyhed.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 93
Fra  Peacock Skrevet kl. 19:36

Det er jo heller ikke første gang at nogle skovler millioner på en allerede udtænkt idé ;)

Peacock.nu

Fra København K
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Fra  woopcamp Skrevet kl. 12:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det eneste jeg kunne udlede fra det her indlæg, er at du er god til copy+paste Geeked

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)