|
hej mit eneste spørgsmål er, Der salg i væske uden nikotin til e-cig salg i det?? |
Ikke meget. Det er jo nicotinen folk er afhængige af.
Der er allerede mange der sælger det andet.
Debat
|
Ikke meget. Det er jo nicotinen folk er afhængige af. Der er allerede mange der sælger det andet. |
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
|
Jo flere der sælger det, jo lavere bliver prisen. Til sidst så er der nok ikke så meget tilbage at tjene. Har set at priserne er faldet meget over de sidste 3-6 mdr på nogle af produkterne. |
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
|
okaii... men stadig hvis du ser i jylland er der butikker men i selve kbh kan du ikke finde den eneste butik :) |
|
nej, i kbh kører de det på nettet. |
|
ja og jeg ved ham den ene i jylland har bare åben 2 dage om ugen og sælger for 18000 de dage han har åben så lidt salg må der være i det men undre mig bare over hvordan de kan klare det hvis der ikke er salg i det uden nikotin??? |
|
jeg har aldrig sagt jeg skulle igang med en direkte boldshop er igang med nogen ting som først skal helt på plads før jeg sætter det ud såå |
|
Super ide. Du skal bare igang |