Jeg mangler feedback på min Webshop inden den går i luften. Priserne på diverse produkter er dog ikke akutelle lige nu det fleste bliver gjort lavere inden den går i luften.
jeg kan se siden ikke er sat noindex i af søgemaskiner skrive hurtigste muligt til firmaet så der ikke kommer 2 ens sider og derfor et stort indeksering problem frem over i google blandt andet
desuden nu et links også du har lagt i tråden så kommer der sikkert endnu større problemer frem over
ved en hurtigt google søgning og tilfældige søgeord fandt jeg hurtigt mange af deres test sider i google indekseret klik her
test siden fjerner de måske men der går et stykke tid før google robot opdager dette og derved skal der arbejdes længere tid før du kommer op ad i google
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
De skulle meget gerne fjerne alle Test-Sider 30 dage efter demoen er lavet. Hvor længe går der før google robot opdager det?
der kan gå et par måneder især svage sider har problemer få links , men vis satte noindex så ville man slet ikke kunne finde siderne i en google søgning det forstår jeg ikke hvorfor firmaet ikke bare gør så er der ingen problemer
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Som Mikael siger, så se at få noindex på siden (robots.txt). Det burde være det første Danhost gjorde når de oprettede midlertidige sider. Det andet virker (undskyld mig) ret amatøragtigt. Især når de reklamerer med, at systemet er søgemaskineoptimeret Det skaber duplicate content, og det er fy fy.
Ellers nydelig side. Ret simpel og rimelig "skrabet" i udseendet. Læg i kurv knappen på forsiden er for lille - man ser den ikke. Og læg i kurv knappen på produktsiden kunne godt gøres tydeligere (en orange knap).
Din venstreside er ret tom. Der er kun en boks med kurven. Hvorfor ikke benytte den til at fremhæve forskellige ting? Live chat support, gratis fragt ved køb over xxx,- kr., "hvorfor handle hos os" etc.?