Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop inden opstart

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg mangler feedback på min Webshop inden den går i luften. Priserne på diverse produkter er dog ikke akutelle lige nu det fleste bliver gjort lavere inden den går i luften.  

http://dan29416.cms01.danhost.dk 

På forhånd tak.  

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:57

jeg kan se siden ikke er sat noindex i af søgemaskiner skrive hurtigste muligt til firmaet så der ikke kommer 2 ens sider og derfor et stort indeksering problem frem over i google blandt andet

desuden nu et links også du har lagt i tråden så kommer der sikkert endnu større problemer frem over

ved en hurtigt google søgning og tilfældige søgeord fandt jeg hurtigt mange af deres test sider i google indekseret klik her

test siden fjerner de måske men der går et stykke tid før google robot opdager dette og derved skal der  arbejdes længere tid før du kommer op ad i google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:03

Hej.

Du mangler et ordentlig Logo. Og så mangler der lidt farver på siden.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 21:10

De skulle meget gerne fjerne alle Test-Sider 30 dage efter demoen er lavet. Hvor længe går der før google robot opdager det? 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 21:11

Hvilke steder syntes du der mangler farver og hvilke farver er det du gerne ville se på sådan en side ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:19

M-Trade:

De skulle meget gerne fjerne alle Test-Sider 30 dage efter demoen er lavet. Hvor længe går der før google robot opdager det? 

der kan gå et par måneder især svage sider har problemer få links  , men vis satte noindex så ville man slet ikke kunne finde siderne i en google søgning det forstår jeg ikke hvorfor firmaet ikke bare gør så er der ingen problemer

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:20

Synes desværre at designet er ret kedelig, men her er nogle meget vigtige ting:

Få lavet et logo

Din kurv er ikke særlig synlig, og jeg kan ikke se at der er noget i kurven.

Få lavet nogle flotte knapper, istedet for standart HTML knapper.

- Alexander Larsen

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 22:17

Har også haft andre design i søgelyset, men de har det med at blive for forvirende når der er mange funktioner. 

Logoet er på vej.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:33

produkt beskrivelser de er alt for sammen presset husk lav mellemrum i dem http://dan29416.cms01.danhost.dk/produkt/?cid=1&pid=13

husk få læse mere knap på produkt beskrivelser så det hele ikke kommer frem med det samme det gøre de lange produkt beskrivelser mere overskuelig

op længere med købs knappen så man bemærker denne på siden

når går i gang med søgeord optimering få der titler og tags på billederne derved er der en chance disse findes i google søgning.

logoet synes jeg er kedeligt få nogle billeder der op omkring dine produkter dette ville sælge siden langt bedre .

husk når går i gang med søgeord optimering udnytte google viser op til 70 tegn og lav en unik titlen på alle undersiderne .

social medier facebook google plus og twitter på ens side er også en seo fordel så få også det på siden

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 22:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Mikael siger, så se at få noindex på siden (robots.txt). Det burde være det første Danhost gjorde når de oprettede midlertidige sider. Det andet virker (undskyld mig) ret amatøragtigt. Især når de reklamerer med, at systemet er søgemaskineoptimeret Smile Det skaber duplicate content, og det er fy fy.

Ellers nydelig side. Ret simpel og rimelig "skrabet" i udseendet. Læg i kurv knappen på forsiden er for lille - man ser den ikke. Og læg i kurv knappen på produktsiden kunne godt gøres tydeligere (en orange knap).

Din venstreside er ret tom. Der er kun en boks med kurven. Hvorfor ikke benytte den til at fremhæve forskellige ting? Live chat support, gratis fragt ved køb over xxx,- kr., "hvorfor handle hos os" etc.?

Ellers held og lykke med projektet Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)