Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer til at tjene penge på nettet ??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Tjæreborg
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg søger nogen som har et par gode ideer til hvordan jeg kan tjene penge online..

Jeg har min egen lille virksomhed hvor vi skriver artikler, men pt. er der ingen kunder.

Jeg overvejer at gå ind i Affiliate, men det er ikke lige til.

Nogen som vil hjælpe eller har nogle gode ideer ??

Mvh

Anders

Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 54
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 17:06

Affiliate er nogenlunde ligetil at sætte op, selvfølgelig ikke nemt at få en succes ud af det.

Men tror du vil få LANGT flere svar hvis du uddyber hvad i præcis laver, hvilke kompetencer i har, evt. understøttet med tidligere cases. 

Dit er spørgsmål er trods alt en anelse bredt ;-) 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Hej Anders,

Jeg smiler hver gang jeg ser sådan et indlæg :) Hvis der sad en derude med en idé til hvordan man kunne tjene penge online, så ville de selv gøre det jo? :)

- hvad tager du for de artikler du skriver egentlig? Jeg skal måske bruge 15-20 stk af 3-400 ord... :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Tjæreborg
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:14

Hej Mehmet,

Vores priser ligger mellem 0,25 - 0,35 kr. pr. ord :)

Hvis du skal have skrevet 15-20 stk, finder vi naturligvis en god pris :)

Du er velkommen til at sende mig en mail, Anders-jespersen@live.dk

På glædelig genhør

Mvh

Anders

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 17:20

Helt enig med Mehmet. Hvis vi havde en god idé, hvorfor så forære den væk?

Gå ned i Tiger og køb en A5 notesblok. Skriv alle de ideer ned du kommer på, og så skal der nok dukke noget op før eller siden!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:23

vis ingen kunder haves så få den søgeord optimeret kom højt op på google

få lavet en super velskrevet side med en masse god tekst der gør man hurtigt kan se du er en god tekstforfatter til nogle artikler

vis haves en hjemmeside post den endelige i tråden så vi kan give dig feedback på

der er mange måder man kan markedsføre sig på internet social aktivitet , presses meddelers google adwords med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:23
Hej Anders,

Det behøver du ikke at skrive 2 gange! :D mail er sendt afsted...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 18:20

Hej Anders,

Jeg synes, at det er fint at spørge om det. Der trods alt stor forskel på at spørge om ideér til forretningsområder vs. hvordan man gør ting ned til mindste detalje. Dertil skal man også huske, at der er masser af virksomheder med succes. Det kan man også lade sig inspirere af mht. forretningsområder.

Jeg kan foreslå:

- ting som er "kedelige" og som de fleste gerne vil betale sig fra. Fx linkbuilding. (og ja, der er nok nogen der synes det er vildt sjovt... Wink)

Hvad får du ros for af andre? Gør dit talent til en service.

Mht. andre områder/brancher (til inspiration til andre også) kan jeg nævne følgende ting, som JEG føler mangler i DK Big Smile

- En god currywurst grill bar (de smager super godt i Berlin!)

- Skåret og vasket advokado og tomat, parat til brug (det smager vildt godt på ristet fuldkorn toast til morgenmad)

- der lå en italiensk restuarant i Berlin, som var indrettet meget rustik. Deres idegrundlag var, at ens mad blev lavet til en, imens man stod og kiggede på. Det kunne være alt fra spaghetti bolognese til mere fancy ting. Den var vild populær og jeg kan godt forstå det. Der er noget særligt over at se, hvordan ens mad bliver lavet "specielt" til en af en kok (især når man har set diverse køkkener i fx. Gordon R. madprogrammer...  Big Smile) Der var IKKE tale om gryderetter hvor man fik en portion fra gryden, men individuelle tilberedte retter.
Der var omkring 5 kokke ved siden af hinanden og der var minimum 4-5 personer i kø ved hver kok. Priserne var fra 8 Euro og op. Til prisen var smagen og oplevelsen helt i top. Jeg savner konceptet i DK. (Til den der ikke ved hvilken type restuarant de skal åbne - hint hint Surprise )

- et fastfood koncept til lækker vegetarmad - det må kunne laves! :o)

Nu kan jeg se, at jeg kommer til at fremstå lidt som et madhoved... Men det var lige hvad jeg hurtigt kunne finde på.

Tro på dig selv. Hvis der er nogle der ikke vil hjælpe et sted, betyder det ikke, at der ikke er andre der vil hjælpe et andet sted.  Smile

Held og lykke!

.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:39

Selvstændig01:
- der lå en italiensk restuarant i Berlin, som var indrettet meget rustik. Deres idegrundlag var, at ens mad blev lavet til en, imens man stod og kiggede på. Det kunne være alt fra spaghetti bolognese til mere fancy ting. Den var vild populær og jeg kan godt forstå det. Der er noget særligt over at se, hvordan ens mad bliver lavet "specielt" til en af en kok (især når man har set diverse køkkener i fx. Gordon R. madprogrammer...  Big Smile) Der var IKKE tale om gryderetter hvor man fik en portion fra gryden, men individuelle tilberedte retter.
Der var omkring 5 kokke ved siden af hinanden og der var minimum 4-5 personer i kø ved hver kok. Priserne var fra 8 Euro og op. Til prisen var smagen og oplevelsen helt i top. Jeg savner konceptet i DK. (Til den der ikke ved hvilken type restuarant de skal åbne - hint hint Surprise )

Jeg tror du tænker på den der hedder Vapiano.. Det er faktisk en kæde, som er i mange lande og deres koncept er virkelig godt! Da jeg var i Berlin var vi der flere gange, da man kunne pise for to for omkring 25 euro og det er jo helt fantastisk - og desuden er maden skøn!

Grunden til at de ikke har startet op i Danmark er, at priserne på deres retter ville være for dyre og dermed dør konceptet. Hvis du tænker på, hvor mange spisende gæster de havde på én aften, så skal der formentlig det dobbelt til i Danmark for, at det løber rundt.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:29

Hej Anders!

Umiddelbart er der ikke nogen direkte hurtig vej til at hive en masse penge ind. Man må yde en del først, men frugte er så også, at man kan komme til at tjene penge på noget, som man virkelig brænder for, og som man synes er hylende morsomt. 

Hvis du savner inspiration til at tjene penge, så kan jeg anbefale dig at kigge nærmere på et af mine blog indlæg, hvor du kan finde 100 forskellige muligheder til at tjene penge. 

100 måder at tjene penge på

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)