Er der nogen der ved om FDM Travel har nogle deeplink egnede undersider? Med det tænker jeg på destinationssider som ikke har det store telefon nummer men i stedet har en booking form?
Jo måske, men jeg ved ikke om der gives kommission for den type bestilling. Det undrer mig de ikke bare har den samme booking funktion på undersiderne som de har på forsiden, hvor man kan booke og betale det hele online. Det kan da umulig konvertere bedre.
Der findes flere muligheder på undersiderne - storbyferie er klart at foretrække rent konverteringsmæssigt. Prøv f.eks. den kampagne der kører lige nu: http://www.fdm-travel.dk/storby-kampagne
FDM travel har en række undersider med større komplicerede rundrejser, hvor man "bestiller" i stedet for at "booke" direkte på siden - simpelthen fordi rejserne er indviklede, og de bedste priser skal sættes sammen af rejsekonsulenterne hos FDM travel. Indenfor få uger vil disse bestillinger også gi' kommission (når depositum betales) på lige fod med bookinger hos EuroAds og Tradedoubler - de 2 affiliatebureauer som FDM travel p.t. samarbejder med. Følg med i bureauernes nyhedsmails.
Der findes flere muligheder på undersiderne - storbyferie er klart at foretrække rent konverteringsmæssigt. Prøv f.eks. den kampagne der kører lige nu: http://www.fdm-travel.dk/storby-kampagne
FDM travel har en række undersider med større komplicerede rundrejser, hvor man "bestiller" i stedet for at "booke" direkte på siden - simpelthen fordi rejserne er indviklede, og de bedste priser skal sættes sammen af rejsekonsulenterne hos FDM travel. Indenfor få uger vil disse bestillinger også gi' kommission (når depositum betales) på lige fod med bookinger hos EuroAds og Tradedoubler - de 2 affiliatebureauer som FDM travel p.t. samarbejder med. Følg med i bureauernes nyhedsmails.
Håber det hjalp - go' fornøjelse!
Hilsener, FDM travel
Hej,
Det lyder godt! Nu driver jeg Thailandguiden.dk og Bangkokguide.dk, hvor vi også har jeres bannere, men da en familieferie til Thailand koster lidt mere end en storbyferie har jeg på fornemmelsen at nogle ikke føler sig helt trygge ved at betale fx 20.000 kr over nettet bare gennem jeres søgemaskine. Derfor ville det være fantastisk hvis der nu også kunne modtages kommission på bestillinger. Måske I kunne opdatere tråden her når I har fået gennemført trackingen?