Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FDM-Travel affiliate program - deeplinks og landing sider

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der ved om FDM Travel har nogle deeplink egnede undersider? Med det tænker jeg på destinationssider som ikke har det store telefon nummer men i stedet har en booking form?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:18

Hvis du klikker på "bestil", kommer du til en side som denne. Kan der ikke deeplinkes der til?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 16:22

Hej Nicolaj,

Jo måske, men jeg ved ikke om der gives kommission for den type bestilling. Det undrer mig de ikke bare har den samme booking funktion på undersiderne som de har på forsiden, hvor man kan booke og betale det hele online. Det kan da umulig konvertere bedre.

Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Erik,

Der findes flere muligheder på undersiderne - storbyferie er klart at foretrække rent konverteringsmæssigt. Prøv f.eks. den kampagne der kører lige nu: http://www.fdm-travel.dk/storby-kampagne

FDM travel har en række undersider med større komplicerede rundrejser, hvor man "bestiller" i stedet for at "booke" direkte på siden - simpelthen fordi rejserne er indviklede, og de bedste priser skal sættes sammen af rejsekonsulenterne hos FDM travel. Indenfor få uger vil disse bestillinger også gi' kommission (når depositum betales) på lige fod med bookinger hos EuroAds og Tradedoubler - de 2 affiliatebureauer som FDM travel p.t. samarbejder med. Følg med i bureauernes nyhedsmails.

Håber det hjalp - go' fornøjelse!

Hilsener, FDM travel

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:35

Der blev jeg også meget klogere og fik svar på et spørgsmål jeg selv har gået med et stykke tid, perfekt :)

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 13:02

FDM travel:

Hej Erik,

Der findes flere muligheder på undersiderne - storbyferie er klart at foretrække rent konverteringsmæssigt. Prøv f.eks. den kampagne der kører lige nu: http://www.fdm-travel.dk/storby-kampagne

FDM travel har en række undersider med større komplicerede rundrejser, hvor man "bestiller" i stedet for at "booke" direkte på siden - simpelthen fordi rejserne er indviklede, og de bedste priser skal sættes sammen af rejsekonsulenterne hos FDM travel. Indenfor få uger vil disse bestillinger også gi' kommission (når depositum betales) på lige fod med bookinger hos EuroAds og Tradedoubler - de 2 affiliatebureauer som FDM travel p.t. samarbejder med. Følg med i bureauernes nyhedsmails.

Håber det hjalp - go' fornøjelse!

Hilsener, FDM travel

Hej,

Det lyder godt! Nu driver jeg Thailandguiden.dk og Bangkokguide.dk, hvor vi også har jeres bannere, men da en familieferie til Thailand koster lidt mere end en storbyferie har jeg på fornemmelsen at nogle ikke føler sig helt trygge ved at betale fx 20.000 kr over nettet bare gennem jeres søgemaskine. Derfor ville det være fantastisk hvis der nu også kunne modtages kommission på bestillinger. Måske I kunne opdatere tråden her når I har fået gennemført trackingen?

Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:05

AFTALE!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)