Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis bannerreklame tilbud for aminobrugere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Gætprisen.dk tilbyder lige nu alle Jer Aminobrugere at få oprettet en kokurrence gratis + gratis bannerreklame på siden.

Du får effektiv reklame for din hjemmeside og produkter/services ved at oprette en konkurrence på Gætprisen.dk. Læs mere om konceptet her.

Som Aminobruger får du også et gratis banner med i tilbudet. Tilbudet gælder 1000 visninger af dit banner. Intet krav om køb. Du får altså både oprettelsen af konkurrencen og bannerreklamen helt gratis. Din eneste udgift er et enkelt eksemplar af dit produkt/service plus fragt til vinderen af konkurrencen i Danmark.

Gætprisen.dk værtsætter også eksisterende kunder, så har du allerede oprettet eller er ved at oprette en konkurrence på Gætprisen.dk, kan du kontakte os og få tilbudet! info@gaetprisen.dk

Hvis du skulle have interesse i banneret men ikke i at oprette en konkurrence, kan du købe en bannerplads til din hjemmeside for f.eks. kun 50kr ekskl. moms for 5000 visninger af dit banner, hvis du er Aminobruger. Kontakt os og få et tilbud.

Tilbudene gælder alle henvendelser til og med 1. november.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 16:17

Hej Tabita.

Det lyder spændende. Du må gerne sende os en mail på info@coolslips.dk så vi kan høre mere om det :)

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 16:22

Jeg tror ikke lige vores produkt er det du leder efter, men det bedømmer du, hvis en gang telefonpasning i x antal mdr kan bruges, som produkt er jeg klart på.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 2. Sep 12
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 17:39

Mette Monty:
Jeg tror ikke lige vores produkt er det du leder efter, men det bedømmer du, hvis en gang telefonpasning i x antal mdr kan bruges, som produkt er jeg klart på.

Hej Mette.

Det lyder rigtigt godt.

Jeg tror godt vi kan finde ud af noget med telefonpasningen. Send mig en mail på info@gaetprisen.dk, så sender jeg dig en mail tilbage med information.

Venlig hilsen Tabita.

Tilmeldt 2. Sep 12
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 18:18

Marc Gregersen:
Det lyder spændende. Du må gerne sende os en mail

Hej Marc.

Jeg har sendt dig en mail med mere information. Tak for din interesse.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:23

Hej Tabita og alle I andre,

Tabita Schjøtt Zinck:
Jeg har sendt dig en mail med mere information.

Indlæg som disse giver ingen værdi for Aminos brugere, tværtimod så skaber de støj i debatten ved at poppe op på forsiden. Derfor vil jeg bede jer om at holde private beskeder til mail eller "Private Beskeder".

Hvis jeg tager den skrappe moderator-hat på, så kunne jeg mistænke indlægget for kun at have til formål at bumpe tråden, men det er ikke den hat jeg har på lige nu :-)

Det korte af det lange, det er ikke nødvendigt at skrive på Amino at der er sendt en mail, det opdager modtageren jo helt af sig selv når han modtager mailen :-)

God weekend
/Brian 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)