Jeg har i lidt over et halvt år haft min web-shop. Det er en Dandomain webshop, - valgt ud fra at jeg ingen ekspertise har i at programmere, og derfor havde brug for noget brugervenligt. Jeg er ikke 100% tilfreds med Dandomain, men må da trods alt sige at det er forholdsvis brugervenligt, når man først kommer lidt ind i det.
I løbet af webshoppens levetid er der løbende tilrettet på både design og opsætning, - og den opdatering fortsætter naturligvis :-) Man ender jo med at blive helt bidt af det.
Men jeg kunne rigtig godt tænke mig at få noget feedback fra nogle erfarne Amino'er.
Er der noget der stikker jer i øjnene?, - noget som I synes virker godt - og hvad virker mindre godt?
Fin webshop du har fået bygget op. Noget der falder i øjnene når jeg klikker rundt på siden er den skarpe blå farve du bruger til teksterne under produkter osv. Jeg ville måske foretrække en farve der er mindre skarp eller tone farven lidt ned. Jeg ville måske også vælge en ens farve til alle overskrifter i stedet for at nogle er blå, andre er grønne og sorte.
Jeg har kun surfet rundt, som jeg vil gøre hvis jeg havde søgt efter en given vare og havnet på din side. Førstehåndsindtrykket er godt. Siden virker meget overskuelig. Den indeholder noget fedt drengelegetøj. Jeg faldt over dine køleposer. Det forvirre mig lidt at der står pris "ved 2 stk" jeg læser det som et tilbud på to og ikke at jeg er tvunget til at købe minimum 2. Og hvorfor må jeg ikke selv vælge hvilken en jeg vil købe?
Tak for din konstruktive kritik. Mht. farverne har jeg lavet det sådan udfra et synspunkt om at stort set alle legetøjsbutikker (på nær Eurotoys) er meget puttenuttede, og det duer ikke til drenge. derfor har jeg villet have et klart og rent grafisk udtryk. Men du kan da nok have ret i at det på nogle punkter er blevet lidt for skarpt. Det vil jeg helt sikkert kigge på!
Tja, - lige præcis det produkt er faktisk lidt svært at få over disken. Måske har du ret at det forvirrer at vi sælger dem som et par med 2 stk. Tror jeg går ind og laver det om så man selv vælger hvilke man vil have... Tak :-)
Bøvler lidt med at få de tags på billederne - men ja jeg er godt klar over at de ville hjælpe mig i min page ranking, så jeg bøvler videre, og løser det sikkert også.. :-)
Det er et super fedt logo i har .Drengen og så forskellige farver i teksten gør det super flot.
Jeg kunne godt savne et slide med nogen tilbud, konkurrencer osv. da forsiden godt kan virke lidt tom. Hvis ikke du ønsker et slide så i det mindste et banner du kan skifte ud når du kører tilbud.
Hva med at få nogen Call to action knapper ud ved produkterne og evt gjort teksten ved produkterne større. Syntes det står meget småt på forsiden og det gør det lidt svært at læse.
Ellers super fed shop, jeg fik helt lyst til at købe noget selvom jeg ikke har børn endnu. :D
Tak for din respons. Jeg er helt enig med i at forsiden virker lidt tom og ikke dynamisk nok. Dandomain er tilsyneladende ved at udvikle så man kan lave slides på forsiden, - så det venter jeg lige lidt på.
Og måske skulle jeg også arbejde på at få teksten mere synlig + nogle CTA knapper - god idé!
Og iøvrigt, tak for din kommentar til vores logo. Vi er selv helt vilde med det :-) - Det er min gode ven Stefan Frederiksen hos www.undertryk.dk der har lavet det. Han kan i den grad anbefales som grafiker, for han har en dejligt snørklet hjerne der tænker ud af boksen!