Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges i forbindelse med lidt utraditional rentefri familielån.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak til alle jer som giver gode råd og vejledning her. Jeg ville ønske, at jeg havde kendt til det her forum noget før.

Min situation er som følgende og har brug for hjælp:

Jeg startede en virksomhed for ca. 2 år siden og det gik forrygende. Så blev mit firma involveret i noget svindel og jeg havde gæld op til ørene......

For at komme til min sag, her står jeg lige nu.

Jeg havde en enkeltmandsvirksomhed og har ved pantsatning af hus og lån i diverse steder betalt alle kreditor. Dog er jeg havnet i dyb gæld siden. Da jeg er faldet ned i dyb depression og ikke kan finde et arbejde er det nu svært at klare det med min kones indtægt alene.

For at min familie ikke skal på gaden, vil min svigerfar hjælpe mig med at få hus tilbage med et lån på 2 mill. og 1 mill til at jeg kan starte en ny virksomhed op, som rentefri familielån. Mit spørgsmål er, kan man det mellem ens svigerfar og svigersøn? Mere vigtig, så er min svigerfar fra USA. Kan man stadig oprette sådan et lån, når det er over landegrænser?

Jeg håber der er nogen af jer som kan hjælpe mig med det her.

Mange tak på forhånd.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan godt lade sig gøre at lave et lån mellem dig og din svigerfar i form af et rentefrit lån. Det skal så bare ydes på anfordringsvilkår. Dvs. uden nærmere aftale om afvikling ligesom at det skal fremgå at din svigerfar kan kræve lånet indfriet når han vil. Hvordan man betragter det i USA skal jeg dog ikke kunne sige noget om. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)