Problemet er tilsyneladende det samme her. Når man trykker på et produkt kommer man ikke til siden med produktet, men hovedsiden for shoppen der sælger produktet. Så skal man stadig selv finde det i deres shop!? Det var det trådstarter ville komme udenom, sådan at man kommer direkte til siden med produktet.
Mvh Jens
Ps. Ellers fin side med fodboldudstyr.
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Din side er flot også, men links er stadig ikke direkte til produktet, men til shoppen der fører produktet.
Mvh Jens
Hej Jens,
Hvis det er mig du skriver til, så er det forkert det du skriver. Hvis et produkt er udgået siden sidste feed-kørsel, ryger man ofte ind på kategorien på shoppens side. Nogle gange til forsiden (alt efter hvilken shop der er tale om). Hvis produktet ikke er udgået, ryger man direkte til produktet.
Jeg går ud fra at det er mig du skriver til! Problemet med Unusport's productfeed er at det er SÅ dårligt opdateret. Dvs. at der ligger så mange produkter i deres productfeed, som ikke findes i shoppen længere. Det er et kæmpe problem, men efter jeg har haft fat i Tradedoubler, skulle de være på vej med en opdatering, hvilket jeg ser meget frem til. Smartguy/girl/kid/sport koncernen kører med et productfeed som er fuldt opdateret konstant, og bare spiller 100%.
Jeg går ud fra at det er mig du skriver til! Problemet med Unusport's productfeed er at det er SÅ dårligt opdateret. Dvs. at der ligger så mange produkter i deres productfeed, som ikke findes i shoppen længere. Det er et kæmpe problem, men efter jeg har haft fat i Tradedoubler, skulle de være på vej med en opdatering, hvilket jeg ser meget frem til. Smartguy/girl/kid/sport koncernen kører med et productfeed som er fuldt opdateret konstant, og bare spiller 100%.
Mvh
Jonas
Du kunne jo lave din egen crawler, som kører produkterne igennem for at se hvilke produkter der reelt eksistere, og så slette dem der ikke gør fra din database.
Hej Patrick Ja ok men hvornår ved man om produktet er udgået eller tilbuddet ikke længere er igangværende? Så skal man jo muligvis skifte reklame feed'et ud med et andet.
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Hej Patrick Ja ok men hvornår ved man om produktet er udgået eller tilbuddet ikke længere er igangværende? Så skal man jo muligvis skifte reklame feed'et ud med et andet.
Jeg forstår ikke helt hvad du mener. De fleste produktfeeds opdateres mange gange dagligt fra leverandørens side. På Liked har jeg en crawler, som kigger produkterne igennem, og hvis et produkt ikke er fundet i x tid, så bliver det slettet fra databasen.
Jeg har rodet med Affiliate noget tid, og har egentlig aldrig fået kigget på Produkt Feeds fra TradeDoubler, men det har jeg så brugt den sidste par dage på, jeg har også ledt efter et godt plugin til Wordpress som kan vise feedet på mit site, men syntes ikke rigtig jeg kan finde et som er godt.
Der findes en million af dem, som påstår de kan det, men har ikke findet et som jeg syntes er godt.
Er der nogle af jer som bruger sådan et Plugin? og i så fald hvad for et?