Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres holding til dette markedsføringsstunt. Det virker tilsyneladende meget godt, men er det på grænsen til at være uetisk?
Udnytter Kähler Design en god sag til at købe sig til fans? Ved 2000 ekstra fans er de 10.000 DKK samlet ind. De 2000 ekstra fans er allerede kommet til, men Kähler har ikke meldt noget ud. Nu skovler de bare gratis fans ind.
Som markedsføringskvinde vil jeg sige at det er genialt, men min samvittighed siger noget andet. Hvad synes I?
Selvfølgelig gør de det. Min pointe er bare, at hvis de har i sinde at donere penge til Kræftens bekæmpelse, hvorfor så ikke bare gøre det på almindelig vis, og spinne den derfra?
Hvis max beløbet var væk, var det en helt anden sag.
Helt enig, Vivi. Jeg kunne umiddelbart ikke finde på det med min egen virksomhed, da jeg synes det er lidt en gråzone og ikke noget jeg kan stå inde for. Generelt synes jeg virksomheder er rigtig slemme til at udnytte privatpersonernes velvilje, til netop at få likes for småpenge. Seriøst, 10.000 ? Smid et nul mere på, og så begynder det er hjælpe på det :)