Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du kosttilskud? Kig her!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mihammed:

ja men i har da ikke jeres egen fabrik der laver pulveret. F.eks. har Bodylab nogle fabrikker i Tyskland der laver deres pulver, hvilket land kommer jeres fra?

Alt bodylabs rene proteinpulver koncentrat og isolat, bliver lavet på fabrikken i Danmark, der har mejerilicens, og bliver kontrolleres af fødevaremyndighederne flere gange årligt. Det bliver ikke lavet i tyskland. 

Hvad angår Thor nutrition, så synes jeg, at jeg mangler lidt mere info:

Hvor er link til kontrolrapport?

Hvad er sammenhængen mellem emballagen og Thor nutrition? Synes ikke jeg kan se det på emballagen?

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 08:36

Godmorgen Mark,

Det lader ikke til, at du tager Justins fine indlæg synderlig alvorligt. Det bekymrer mig.

Jeg får akkurat samme oplevelse, når jeg besøger din side.

Justin kommer med en masse konkrete ting, som du kan arbejde med. Dette vælger du tilsyneladende at ignorere.

Tag det dog til dig og få arbejdet med det. Manden har jo ret.

Det betyder ikke, at du skal lukke din side ned asap, men det betyder, at du i løbet af de næste par dage som minimum bør gennemgå alle dine tekster (få læst korrektur/lavet nye) og få arbejdet med den grafiske design del af din webshop.

God vind :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 09:13

proteinsalg.dk:
beklager at jeg ikke kan tilfredsstille dig med min hjemmeside

Jeg synes da godt du kunne sige tak til Justin (som taler meget bedre Dansk end jeg havde ventet). Jeg synes der kom noget utrolig god og konstruktiv kritik til at gøre din side bedre og så er tak da kun et fattigt ord.

Ved selvfølgelig ikke om du kun er her for at sælge eller også for at hjælpe dem som spørger.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 09:39

Godmorgen Lars,

Jeg kan udmærket godt se at der skal forbedringer til på siden, og det er bestemt nogle fine ting der kommer i Justins post.

Men at kalde min side for sidney lee agtig, og at jeg skal lukke den asap ser jeg ikke som brugbar kritik. Og ja jeg er ny i det her game, men jeg kan ikke blive bedre hvis jeg ikke prøver. Learning by doing..

Jeg får rettet op på de fejl jeg er blevet gjort bekendt med og jeg er taknemlig for kritik af min side (hvis den er brugbar og ikke bare mudderkast)

Producenten af protein pulveret befinder sig i england, og på embelagen er Thor Nutrition's Logo på.

Jeg får rettet op på de fejl der nu er idag, så det har jeg skam taget til efterretning.

Er forresten i forvejen igang med at få lavet et nyt logo til shoppen, dette er blevet fremhævet et par gange skal ændres.

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)