hej alle, Jeg har netop startet min virksomhed og hjemmeside ( www.proteinsalg.dk) som sælger kosttilskud. Jeg har lanceret mit eget brand med navnet Thor Nutrition. Jeg har derfor et lanceringstilbud på protein pulver lige her til opstartstilbudet til 239,- for 2.25 kg for min variant af 80% whey.
Men er du en iværksætter eller har du en virksomhed som er interesserede i kosttilskud, ikke bare protein pulver men alle former for kosttilskud som vitamin piller, helsekost osv så kan jeg helt sikkert give dig et godt tilbud som du vil have mulighed for at få billige kosttilskud med mulighed for at få dit eget mærke med et specielt produkt hvis dette har interesse. På shoppen kommer der nye produkter konstant, så anbefal den gerne til andre og hjælp en iværksætter igang. Skriv til salg@proteinsalg.dk for mere info!! |
Mangler du kosttilskud? Kig her!
www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.
Hey. Jeg køber selv en masse former for pulver, da jeg træner meget. |
Det er special lavet til os fra proteinsalg.dk og smagen og kvalitet er i top. Man skal tit bevæge sig ud på nyt vand for at få noget der er lige den tand bedre :)! Syntes du skal få det prøvet af, og syntes også du skal like vores facebook side så kan du også få tilbud når vi lancere nye produkter :) Kan sige dette tilbud er så suverænt at det bare skal prøves. Evt bestil et par forskellige smagsvarianter så du er sikker på du ikke går død i det, selvom dette ville overraske :) |
Det ligner lidt det jeg køber i USA til 26 USD for 5 lb. |
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
Dette produkt kan kun fåes i vores shop, så det er bestemt ikke det samme :) |
ja men i har da ikke jeres egen fabrik der laver pulveret. F.eks. har Bodylab nogle fabrikker i Tyskland der laver deres pulver, hvilket land kommer jeres fra? |
Hej. Kan se i ikke har haft besøg af fødevarestyrelsen endnu. Har i fået godkendt de nye produkter til salg i Danmark ?. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Jeg er virkeligt ikke en stor fan af din hjemmeside.. sorry. For det første, hedder den proteinsalg.dk - det første jeg tænkte var "endnu en affiliate side", men derimod handler siden om "Thor Nutrition", som er et mærke for sig selv.. Hvad faen? Det skaber sgu lidt forvirring. Dernæst, din side mangler virkeligt virkeligt mange produkter, til jeg ville overveje at handle der. F.eks. bodylab, de har et stort sortiment til alt om træning, hvilket giver mig mere tillid til forhandleren, at han faktisk ved noget om det han sælger. Din side.. ja, sorry, minder sgu lidt om en hurtig hovsa-løsning. Når det så er sagt, så er dine tekster heller ikke fandens gode.. Hvis nu du f.eks. går ind under 80% Whey 2.25kg og læser teksten, så har du en tekst markeret med fed i starten, hvor du fortæller om at "... har en meget let smag som ikke skal blandes op i en masse vand/mælk men derimod kan du vælge at blande en mindre mængde vand eller mælk for en mere koncentreret smag." Du har 10½ linje uden ét komma, og kun ét punktum. Det er virkeligt irriterende at læse, og virker uoverskueligt når du samtidig kommer med så, undskyld, dårligt formuleret sætninger som du gør. Du burde investere i nogle tekstforfattere (evt. fra amino) til at rette op på det :) Ja, der er et hav af andre ting også jeg ikke forstår.. Dit top banner ser nøgent og kedeligt ud. Jeg forstår ikke det Sidney Lee agtige dansk/engelsk-tema du kører på siden. Hvis du satser internationalt forstår jeg ikke, at hele din købs-process er på dansk, med et .dk domæne?.. Jeg kunne blive ved, for den side har virkeligt ikke imponeret mig :( Ja, sorry. Det er ikke for at være sur eller tvær, men jeg spår virkeligt ikke "Thor Nutrition" nogen fremtid overhoved. Du virker som en ung gut der vil prøve kræfter med erhvervslivet, men har ingen erfaring at trække på(baseret på hjemmesiden og din måde at skrive på forummet på). Hvis jeg var dig ville jeg lukke hele lortet ned, og starte på en frisk med et nyt domæne, nye tekster, stort sortiment osv. og så ikke åbne siden før den er oppe at køre 100%, for det du laver nu virker som en hurtig hovsa-løsning. Du kan sagtens, men der skal forbedringer til på alle fronter. Venlig hilsen |
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Vores kosttilskud er naturligvis godkendt af fødevarestyrelsen :) Justin: Kan ikke sige så meget end beklager at jeg ikke kan tilfredsstille dig med min hjemmeside, men jeg lukker den bestemt ikke ned. At du ikke tør bestille derfra fordi du ikke syntes den er okay betyder da heldigvis ikke at andre holder sig fra at købe fra den. Men når du en dag føler den er ok at bestille fra så gør det endelig. Mvh, Mark. |