jeg vil gerne tage ud og holde foredrag uden betaling det gør mig inte.
men vil gerne høre hvordan du startede og kender du nogle som jeg kan kontakte
|
vil gerne tale på skoler for at stoppe mobning
Jeg holder foredrag for offentlige og private virksomheder samt andre organisationer (om ildsjæle). At komme i gang kræver på ingen måde at være kendis eller kende nogen, der lige sidder og gør det for én. Det eneste der virkeligt sælger foredrag er: Gode foredrag. Så det handler om at komme i gang og få en masse træning og ikke mindst nogen, der kan anbefale dig. Ring til en skole i nærheden og bed om at tale med SSP-læreren. Fortæl om, hvad du gerne vil, og at det ikke koster dem noget. Siger vedkommende nej, så ring til den næste skole. Hvis du knokler på er jeg sikker på, at du har en aftale om dit første foredrag inden for en uge. Husk at det handler om at komme i gang, så du skal bare prøve en enkelt klasse. Det behøver ikke være en årgang eller en hel skole. Men du skal også fortælle, hvad de får ud af det, for selvom de ikke skal betale dig penge, så er det stadig en investering (af tid og personaleressourcer), når de skal have en foredragsholder ud. Så klem på og glæd dig :-) Dbh Tommy |
Hej med dig :-)
Min veninde har skrevet inde på facebook om hendes datters oplevelse i skolen, hvor nogle børn har kastet med hendes mad. en af hendesvenner skriver så at hendes barn er blevet truet i skolen.
hvad sker der for at forældre lader deres børn opføre sig sådan? glemmer forældre at give børnene kærlighed og tænker kun på karriere. Jeg forstår heller ikke at folkeskolelærerne stadig ikke gør noget ved det og lader det ske. Jeg fik ingen hjælp for 20 år siden, lærerne virkede ligeglad, er de stadig det eller er det en ordre at de bare skal stå i sidelinien. Jeg er ikke kendis, men jeg ved hvordan man skal snakke med børnene om det og ved hvordan at stå alene med problemerne. Hvis jeg var en kendis havde jeg fandme gjordt mere end bare lave et tvprogram. det handler om børnenes fremtid og ikke popularitet. |
Jeg kan da nævne at min kone er teamleder i en børneinstition. Hendes børnegruppe er ca 4-6 år og hun har været på en række kurser - og Mary fonden er skam også med med materiale. De arbejder meget seriøst med mobning - allerede fra den alder, så forhåbentlig er der mere fokus i dag end tidligere. Til gengæld tror jeg - helt for egen regning - at mange børn idag kommer fra hjem hvor alt er MIG MIG MIG. Forældre som sætter deres eget barn i topfokus og vil meget for det, men ikke gør nok for at lære barnet, at der er andre børn til og at man skal tage hensyn, og ikke bare helt tiden tænke mig mig mig Det er man nødt til at få mere fokus på at undgå, hvis ikke mangel på empati skal slå igennem oppe i skolerne, som vi desværre stadigt ser det, og vel nu på mange måder værre, hvor sociale medier - SMS, facebook gir mulighed for distance mobning (fy for pokker) vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
hej cookie
jeg har skrevet til maryfonden og håber jeg kan hjælpe til et eller andet sted. ved ikke om jeg får svar, har prøvet engang uden svar. Men ja det handler om mig mig mig...hvor er barndommen blevet af... Jeg kan huske at da jeg gik i gym, der var der flere som havde forældre, som så deres børn skulle få de bedste karaktere og de bedste udd, sjovt nok er den som ikke fik presset så stort hjemmefra hende som faktisk er phd idag, hvor de andre som blev presset knap nok er færdige med bachelor osv. Jeg kender en anden som går i gymnasiet som slet ikke forstår hvorfor hun skal gå der, men forældrene synes hun skal have udd. Lever forældrene stadig igennem børnene og glemmer hvad de vil rent faktisk. det børnene får hjemmefra tager de med ud såsom skolen og det gør dem usikre og derfra lader de det gå ud over andre. Bryd mønstret, bryd mobning og lad børnene være børn.
|
Jeg synes det er pragtfuldt at nogle vil stoppe mobning. Jeg tror bare ikke det er muligt. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg kan prøve at handle på det istedet for at sidde på min røv. Hvis jeg havde pengene havde jeg gået rundt på skoler frivilligt og gjordt hvad jeg kunne. men som arbejdsløs har jeg bare ikke penge til at springe rundt og må heller ikke, derfor håber jeg at maryfonden kan hjælpe mig, så jeg kan gøre min indsats for at stoppe det. |