Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vil gerne tale på skoler for at stoppe mobning

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra malmø
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

jeg vil gerne ud og tale på skoler omkring mobning og sætte alt ind for at jeg kan sætte en stopper for det og få eleverne til at forstå

hvad det gør ved en personligt og fremover.

jeg er ikke pskolog eller nogen ekspert men jeg har oplevet det på egen krop i over 20 år og har personlige ar efter nogle overgreb.

i gymnasiet prøvede vores lærer at tale om det og alle de kloge prøvede at give deres mening omkring det hele, det endte med at jeg sagde at

de skulle holde deres kæft for hvis du ikke rigtigt ved hvad det handler om ved man ikke hvor hårdt det rammer.

Jeg blev aldrig hjulpet hverken i folkeskolen eller gymnasie og eller nogen andre steder for den sags skyld, jeg har måtte

kæmpe med det på egen hånd.

Nu vil jeg gøre mit til at hjælpe andre og få folk til at forstå især eleverne i forlkeskolerne.

derfor vil jeg gerne ud og tale min sag og gør hvad jeg kan for at få dem til at forstå hele kernen i mobning, hvilken effekt det har.

er der nogle som kender nogle som kunne have interesse i at have mig ud og snakke omkring mobning

jeg har prøvet at skrive til organisationer men får aldrig nogle svar, grunden er nok at jeg ikke er ekspert eller har læst mig til hvad mobning er.

men ved ikke hvad mobning er uden at man har prøvet det selv.

hilsen ann

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra malmø
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 15:23

tak for det

især klippet med martin det er lige hvad jeg føler for. det sjovt han også har så meget på hjertet som jeg har når det kommer til det jeg kæmper for.

kan man ikke efterlade en kommentar på klipppet synes ikke jeg kan finde ud af det

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 15:38

Hej Ann,

Det lyder som en super idé, men du kan ikke stoppe mobning.

Man kan ikke tale til mobbers gode side, de går med sky klapper på i deres lille verden. Og for at få selvtillid må de mobbe andre for at være mere end dem. Mobning er noget forfærdeligt som ikke kan stoppes...

Jeg har bare et råd til dem der bliver mobbet. Lad dem sige hvad de vil, deres selvtillid er helt i bund. Hver den du er. De er nogle ikke særligt realistiske mennesker som har helt helt forkert syn på den verden vi lever i, fx. hvis man kalder folk bøsse, perker osv. Der skal være plads til alle. Og skal i bare kæmpe for i vil, for så en dag bliver i til noget mens de er hadet af hele verden. Har et lorte liv, og har nok ikke det job de ville have..

Fra malmø
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 23:39

nej jeg ved godt at jeg ikke kan stoppe det, men jeg kan gøre mit forsøg.

heller gøre et forsøg end bare at stille sig i baggrunden og ikke sige noget.

Jeg har aldrig fået den hjælp jeg burde have, derfor vil jeg gøre mit til at andre ikke står i samme sitution.

der findes ikke eksperter på dette område som virkelig aner hvordan verden ser ud fra et mobningsoffers syn, og det som martin siger i klippet er lige det jeg ville sige hvis jeg kunne

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:54

prøv at henvende dig til Maryfonden - som arbejder mod mobning - jeg ved min kone bruger deres materiale på den institution hun arbejder på - og det er ikke umuligt de gerne vil ha input eller hjælpere: http://www.maryfonden.dk/ 

god vind med godt formål

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra malmø
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 23:58

skriver til dem med det samme

vidste det slet ikke tusind tak det hjælper mere end du tror

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 23:58
Hej Ann,

Jeg har for nylig skrevet et blogindlæg, som du måske vil finde interessant :-)

http://ildsjael.dk/ti-sporgsmal-til-dig-der-gerne-vil-vaere-foredragsholder

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej med den gode sag.

Dbh
Tommy

Hej med dig :-)

Fra malmø
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 00:08

problemet er også at jeg er på akassan og har stået uden et job i et år og har faktisk

søgt over 250 jobs uden at blive indkaldt til samtale overhoved og nu jeg finde en løsning og føler så meget for mobning at det ikke penge det handler om det handler om de mennesker som bliver udsat for det hverdag

men hvis jeg nu kunne tjene nok penge på foredrag til at bare kunne betale mine regninger kunne det være fint, om jeg så skal give 10 om dagen rør mig inte. jeg oplever lige nu de ting som et mpbningsoffer oplever så kan sætte mig så meget ind i deres sag, og vil kæmpe til det sidste for at ingen skal komme til at føle hvad jeg har gjordt.

har faktisk en blog hvor jeg lige har skrevet om det for prøve at komme ud med budskabet den vej.

kigger på din side med det samme

Fra malmø
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 00:11

hvem holder du foredrag for, jeg har hørt at det kun kan lykkes hvis man er kendis eller kender nogen som

kender nogen

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)