Hej Aminoer, Jeg er jo i gang med at starte mit eget callcenter op og jeg har fået mange henvendelser på produkter og ydelser, som der kan sælges. Det eneste problem er, at alle de sælgere som jeg har og kender til gerne vil sælge abonnementer, enten TV abonnementer eller mobil abonnementer. Jeg har skrevet rundt til en masse selskaber, som Telenor, Telia, Greentel, ymobile og mange andre, men jeg får ikke noget svar? Så jeg tænkte på om en derude havde en god kontakt til et teleskab, som kunne have interesse i at få sælgere til at sælge abonnementer for sig :) Jeg håber rigtig meget på en masse henvendelser! Med venlig hilsen www.Partnercall.dk |
Kontakt til teleselskaber?
Og du har tidligere sagt at du er en dygtig sælger... nu er tiden kommet til at du ska bevise dette. |
Jeg er en god sælger, men jeg har ikke den store erfaring, da dette er min første virksomhed. Og jeg kan ikke finde informationer om, hvem jeg skal kontakte og hvordan :-) |
Og dem som jeg har fået personlig kontakt til, har ikke svaret :) |
Jeg fornemmer altså at dit call center får det hårdt, hvis I ikke engang formår at ringe op til et firma, og spørge hvem I skal tale med. Er du sikker på at det er den vej du skal gå? |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Ja, det er jeg. Jeg har ringet, men de ved ikke hvem jeg skal tale med og jeg kunne lige så godt skrive her på Amino, for at spare tid og måske få en mere personlig kontakt til den rette person. |