@Martin Problemet er at jeg faktisk efter bedste overbevisning har valgt et firma, der (i hvert fald tidligere) har haft høj status - også her på boardet. Af samme grund jeg ikke nævner navnet. Jeg har taget den med firmaet af flere omgange, og snakket med direktøren for firmaet. Der er også sket en opstramning - men stadig så vil jeg mene at det er langt under lavmål. Jeg har arbejdet med IT- branchen længe, og har før oplevet at stå med en følelse, bagefter af at være blevet snydt, men på den lyse side, så kan man sige, at de fejl, der koster en dyrest, er den man lærer mest af. I dette tilfælde, begik jeg den klare fejl, at acceptere at forudbetale de 20.000 kroner. 20.000 er ikke noget der vælter min økonomi - det største tab for mig, er at tiden i princippet er spildt, og at jeg formentlig kunne have brugt den samme tid med et langt mere seriøst firma - så Nemhelse ikke havde stået standby i nu henmod 6 mdr på SEO fronten. |
Meget groft sagt så vil jeg sige, at jeg har fået 4-5 links, jeg anser for at have en positiv værdi, til prisen af 16k + moms
www.folmand.dk/nemhelse-seo1.xls