Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO for 20.000 kroner - er dette hvad jeg kan forvente

Side 2 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 11:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@Martin

Problemet er at jeg faktisk efter bedste overbevisning har valgt et firma, der (i hvert fald tidligere) har haft høj status - også her på boardet. Af samme grund jeg ikke nævner navnet.

Jeg har taget den med firmaet af flere omgange, og snakket med direktøren for firmaet. Der er også sket en opstramning - men stadig så vil jeg mene at det er langt under lavmål.

Jeg har arbejdet med IT- branchen længe, og har før oplevet at stå med en følelse, bagefter af at være blevet snydt, men på den lyse side, så kan man sige, at de fejl, der koster en dyrest, er den man lærer mest af. I dette tilfælde, begik jeg den klare fejl, at acceptere at forudbetale de 20.000 kroner. 20.000 er ikke noget der vælter min økonomi - det største tab for mig, er at tiden i princippet er spildt, og at jeg formentlig kunne have brugt den samme tid med et langt mere seriøst firma - så Nemhelse ikke havde stået standby i nu henmod 6 mdr på SEO fronten.

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 11:16 | Låst

Meget groft sagt så vil jeg sige, at jeg har fået 4-5 links, jeg anser for at have en positiv værdi, til prisen af 16k + moms

www.folmand.dk/nemhelse-seo1.xls

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke for at tage seo-leverandøren i forsvar, men husk nu på at variation er uhyre vigtigt for at få en naturlig linkprofil.

Derfor er det vigtigt at lave nofollow, forumlinks, læs mere links og andre former for links, som eller vil have en meget lav eller ingen værdi.

Jeg synes dog at det er meget få artikler og indgående links du har fået for dine penge.

"Kvalitets spamlinks" kan købes af Rasmus, backlinks.nu, til små penge. Backlinks.nu tilbyder variation af ankertekster m.m.

Har firmaet lavet seo internt på din hjemmeside, så der er brugt tid/penge der?

Jeg havde forventet mere, men jeg ville også have spurgt ind til, hvad det var jeg fik for pengene, inden jeg havde slået til. Men det kan man jo altid komme og sige bagefter.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 12:35 | Låst

Nu har vi articoli.dk og jeg måtte installere en plugin som skriver med rød skrift hvis artiklerne ikke overholder vores krav til længde antal links mv. Jeg har en fornemmelse af at nogle ikke engang gider læse vores retningslinier inden de poster en artikel. Desuden er der en polak som er meget flittig til at lægge polske artikler op. Jeg har nogle gange en fornemmelse af at de bare skal have postet nogle artikler så de kan bonne kunderne for x antal links.

Jeg sletter naturligvis konsekvent artikler som ikke overholder mindstekravene. De er jo netop lavet for at sikre en god kvalitet og derfor at det har   værdi at poste en artikel på articoli.dk.

Det kan være forklaringen på de døde links. De er simpelthen ikke blevet godkendt af det pågældende site.

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 12:38 | Låst

Du er blevet taget i røven. Fin timeløn for det firma. 16000 + moms i timen er da rimlig vildt. Ærgeligt man ikke må hænge dette "firma" ud.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 12:54 | Låst

SEOFreak:

Du er blevet taget i røven. Fin timeløn for det firma. 16000 + moms i timen er da rimlig vildt. Ærgeligt man ikke må hænge dette "firma" ud.

Synes det er lidt for hurtigt at drage sådan en konklusion.

Til tråd opretter: Hvorfor ikke tage kontakt til virksomheden? Spørge om en linkrapport?

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 13:07 | Låst

Wauw, hvis man kan få 16.000 + moms for at levere den slags tror jeg at jeg skal skifte branche...

Anyways, for 16.000 ville jeg også forvente at få nogle links som ikke alle bare lige kan lave - dvs. enten kvalitetslinks i form af pressemeddelser som bliver taget op, eller links fra private blogsnetværk med høj pagerank, og ikke bare links fra artikeldatabaser, gratis-blogs og profiler som alle jo kan lave.

Derudover ville jeg (i hvert fald hvis det var mig der var leverandøren) forsøge at erstatte de links der var blevet slettet - at nogle links bliver slettet er jo en del af gamet, men når det er så mange (og som jeg har forstået det var de slettet da du modtog rapporten, og ikke efter f.eks. en måned) synes jeg godt du kan kræve at de laver nogle nye.

Så ja, jeg synes godt du kan forvente mere

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:23 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Folmand:

Leverede omtalte firma et stykke ordentligt arbejde, så er jeg i en position, hvor jeg ingen problemer havde med at smide 10 - 20.000 kroner fast månedligt efter SEO, men som det ser ud nu, så ville jeg hellere selv ansætte et par studenterarbejdere X timer i ugen og koordinere arbejdet.

Det er jeg ret sikker på, at jeg kunne få det næsten 10-dobbelte for, for samme antal kroner.

Ja, det er det, der er det vilde i historien her. Du har faktisk lagt penge nok til at et SEO-firma kunne have lavet et godt stykke arbejde for dig og alligevel tjene på samarbejdet. 

Utrolig historie. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:27 | Låst

Er det udelukkende ekstern SEO der er lavet i form af linkbuilding, eller har de også lavet on-site og hvad med rådgivning? 

I min verden handler SEO også om at kunne vise kunden at det man laver hjælper på bundlinien, så hvad med opsætning af Google Analytics og tracking af resultater denne vej igennem - har de hjulpet med det?

For hvis de har det - så er der jo også en del af timerne der går med dette... 

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:35 | Låst

En tynd omgang linkbuilding for de penge, det må jeg være enig i. Har du fået udført andet arbejde?

Side 2 ud af 9 (82 indlæg)