Sidder du og har en ide til en seriøs forretning og har ingen du kan starte det med af økonomiske eller andre oversager, så er du velkommen til skrive til mig. Min mail er mrnazkhan@gmail.com
Det kan også være at du er startet og har brug for en samarbejdspartner til en ekstra hånd. Jeg har ingen særlig krav på hvad projektet måtte være. Det kan være alt fra telemarketing til butik/bager(bare det er seriøst).
Jeg har sammenlagt 8 års erfaring og har idag en stilling som salgschef. Jeg sidder jeg med den tanke, at jeg godt kun tænke mig at starte noget op sammen med en ligeså seriøs som jeg selv, men har ingen i mit netværk jeg kan starte det med, da de fleste er i job eller uddannelse.
Jeg er villig til at investere min tid og penge i det kommende projekt.
Håber på at hører fra mange seriøse forretningsfolk.
kan du ikke skrive en mail til mrnazkhan@gmail.com omkring hvad du har af ide, og dit tlf nr. vi kan godt finde ud af noget evt. på tirsdag i næste uge.
Et alternativ kunne være, at du slår dig op som investor inde på AminoKapital. Du vil derefter blive opdateret med projekter, der kan være interessant for dig.