Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virtuel adresse/kontor

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften kære aminoer :-)

Jeg er kommet i tanke om virksomhedens adresse (webshop), og har læst indlæg om muligheden for at skaffe sig en virtuel adresse. Jeg synes det er mere prof at have en anden adresse end min private adresse, desuden tror ikke vores udlejer tillader at have firmaets navn på postkassen. Men jeg vil gerne arbejde hjemmefra og have et lille varelager.

1) skal jeg cvr registeres med min private adresse, og give skat besked med min private adresse, men på min hjemmeside skrive den virtuelle adresse? Er det lovligt sådan ?

Jeg skal ikke have telefonpasning, men kun modtagelse af feks. Returvarer fra kunder.
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:28

Er du på jagt efter et kontor? Så er Regus verdens største udbyder af flexible kontorløsninger. Tjek Regus ud her! 

Tilmeldt 5. Aug 12
Skrevet kl. 10:41
Hmmm har skrevet med to virksomheder der tilbyder adresseservice, men begge samarbejder ikke med webshops.

Er det umuligt at finde en adresseservice i Odense eller hvad?:-(
Fra København
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Firma Assistent Skrevet kl. 10:56

Hej..

Der er som sådan ikke noget ulovligt i, at have en "virtuel adresse", som du skriver det - blot du, når du registrerer dit firma opretter dit firma på din privat adresse. Det er jo der, hvor firmaet arbejder fra - tænk din "virtuelle adresse", lidt ligesom en postboks. Det er lidt det samme for de mange kontorhoteller rundt i landet, hvor "kunderne" godt nok har adresse hjemme på privaten - men af praktiske årsager har valgt at arbejde fra et kontorhotel fremfor hjemmefra.

Om det er mere proff eller ej, at du har et "lager" til at håndtere dine reklamationer osv - det kan da godt være, men måske du også lige skal overveje hvad det er du sælger og ikke mindst hvem du sælger til. Hvis du har lavet en beslutning om, at ville have lager og firma hjemmefra - hvorfor så ikke bare håndtere reklamationer også hjemmefra. Måske du endda kan slå dig op på det...

Mener...nu ved jeg jo, som sagt ikke, hvad du sælger - er det operations maskiner, så bør du nok overveje en ekstern adresse - men er det f.eks. små håndlavede smykker, så er det da absolut langt fede at modtage og sende direkte til designeren...eller sælger du f.eks. mobil cover, så kunne du slå dig op på noget med "fjernet mellemmanden og driver i min fritid denne lille webshop...bl.a. bla. bl.a...du forstå nok min mening...det er i hvert fald værd at tage med i sine overvejelser:)

Firma Assistent - Svanemøllevej 25, 2100 København Ø - tlf. 7199 6186 - www.firma-assisten.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 11:14
Tilmeldt 5. Aug 12
Skrevet kl. 12:59
Hej Martin tak for dit svar :0) jeg ønsker mig en virtuel adresse, da det ikke er tilladt at have firmaets navn på min postkasse, desværre. Det er bare ærgeligt.. Jeg kommerciel at sælge kjoler og smykker og andre tilbehør.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)