Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside og ny facebook side.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet ny hjemmeside og ny facebook side indenfor den sidste måned. Nu hvor det er begyndt at kører nogenlunde vil jeg meget gerne have jeres mening om udseende, budskab og design.

Et håbet jeg I vil give.

Min hjemmeside finder i på www.connseb.eu

Facebook siden ligger på www.facebook.com/connsebtravels
(ellers søg efter den:-) )

Håbe at høre fra jer og giver gerne feedback tilbage hvis I er i samme situation!

// Patrick

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig flot hjemmeside! Jeg tabte næsten kæben ned på gulvet :-)

Men jeg syntes det bliver lidt roddet med de artikler, der står under det store billede, evt. kunne du gøre dem mindre, flytte dem eller lignende?  

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det!

"undermenuen" var egentlig tænkt som visning af vores destintioner . Det er så gået hen og blevet en blanding af destinationer, nyheder og allotment bookinger som er til salg pt.

Jeg kan delvist godt fælge dig og opgaven ligger måske i at tilpasse de oplysninger der bliver lagt ud til at være så stilene og neutrale til ikke at gøre siden rodet,,, Det er en mulighed der skal arbejdes på!

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Fra Horsens
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er oki, dog ville jeg personligt hurtig klikke væk på grund af din baggrund skifter så hurtigt. det er et ret stort irritationsmoment for mig. Forstår heller ikke helt det huld på forsiden. det ligner der skal være et eller andet som ikke er der :S

Ellers synes jeg den er meget fin .

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

@lars-
Tak for det. Det skiftende baggrundsbillede er tænkt som et visuelt skift der gør siden dynamisk og fornemmelsen af aktivitet. Nu er virksomheden et rejsebureau og erfaringen har vist mig, at billeder sælger hvilket er derfor jeg har valgt at lade baggrunden skifte som inspiration.
Dernæst vil jeg have en side som ikke skaber for meget forvirring ved at have en masse forskellig information på hele siden hvilket er derfor der er hullet på forsiden som giver fokus på billederne i baggrunden. Derved kan jeg lade resten af fokus være på de Info bokse jeg har under "hullet".
Sagt på en anden måde, så er der lagt tanker i galskaben for det er bestemt ikke et design udlæg som er benyttet af mange...

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Fra Horsens
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick. 

Mht. siden skal være mere dynamisk så skal man dog også passe på at det ikke skaber en stressende oplevelse. lidt ligesom en musik video der har hurtig skiftede sekvenser. Der kan være en hård fin linje imellem dynamisk og stressende.

Det kan også forsage at folk ikke "kan" læse din tekst på forsiden fordi den skiftende baggrund tager fokus fra det man læser.

Det er korrekt, man siger jo billeder siger mere end 1000 ord. Flotte billeder er det da naturligvis, men igen skal man passe på, måske du kunne sætte tiden mellem skift ned, det kunne måske hjælpe på det.

Nu ved jeg ikke hvor gamle din kunder er, men du skriver at du henvender dig til efterskoler/ungdomsskoler, så kunne forstille mig at folk er lidt oppe i årene, som måske ikke har et ungt syn på det her internet og kan måske finde det forvirrende, har du lavet en form for bruger undersøgelse som henvender sig til den aldersgruppe din side henvender sig til ?

Ved ikke om det bare er min browser Firefox 16 der ikke kan finde ud af det, men når jeg er på forsiden og trykker HOME, kommer det loading animation og bliver der uden baggrunds billederne kommer frem. Som sagt ved ikke om det kun er min browser der gør det.

Hvorfor hedder det forresten HOME når resten er på dansk ?

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

God pointe mht. Tiden hvorpå baggrund skifter. Det vil klart være en fordel at ændre denne så hvert billede vises længere tid. Vil jeg arbejde i at teste.

Hvad angår målgruppen så har du ret i at efterskoler/ungdomsskoler m.m ofte er en ældre generation. Det har det i hvert Als været indtil for et par år siden hvilet er begyndt t ændre sig. Det er mit indtryk at beslutningstagere på skolerne er blevet yngre (eller i hvert fald en yngre tankegang) de enere år i takt med at tidligere forstandere stopper eller i sammenhæng med nødvendigheden for at tænke i nye og morderne baner for at tiltrække nye kunder(elever).
Samtidig mener jeg, at siden skal bygges op om det Image der ønskes skabt frem for at adaptere sig til målgruppen.

Et proffesionelt og nytænkende webdesign vil derfor også skabe troværdighed.

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

siden loader meget øverste på siden , da der er flash på siden , det er ikke der har flash på deres computer og denne her vil bare kun load på min computer ikke visé noget øverst på siden.

få jeres cvr nummer på kontakt siden og også i fodnoten på siden , det er en klar fordel

få social logoer på siden , der er det også en god ide med google plus , dette her wordpresse plug in synes jeg er super godt til at man få likes og folk kan dele ens side på de social medier så jeg synes det er en god ide med det på din side http://wordpress.org/extend/plugins/addthis/

giv alle billeder titler og tags derved en chance de findes i google søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)