Hej alle sammen. Jeg har startet en ny hjemmeside op, der hedder Gætprisen.dk. På Gætprisen.dk kan brugere vinde produkter og services ved gætte på deres priser. Det er en hemmeligholdt tilbudspris, som brugerne gætte. Når konkurrencen er afsluttet får alle brugere en mail, hvori den rigtige pris og selve tilbudet fremgår. Brugere: Jeg søger nye brugere til siden, så hvis du synes det kunne være sjovt at gætte priser og vinde produkter og services, så opret dig helt gratis nu. Husk på at der er ekstra god chance for at vinde lige nu, da siden som sagt lige er startet op. Virksomheder: Jeg søger virksomheder til at oprette konkurrencer. Gætprisen.dk tilbyder flere former for reklame samlet i et. Få dit tilbud direkte ud til brugere, der er interesseret i dit produkt. Du får også flere besøgende på din hjemmeside, da de fleste jo vil gå ind og lede efter den nuværende pris på produktet, når de forsøger at gætte tilbudsprisen. Du får også mange andre fordele, som jeg gerne sender en mail om, hvis du er interesseret. Send mig en mail på info@gaetprisen.dk hvis du vil vide mere. Du kan også læse mere her. |
Har I nogen gode forslag til hvor det er godt at reklamere for sådan en side?