|
Hej,
Rigtig godt spørgsmål, du kan evt. læse mere om det her - http://www.amino.dk/forums/t/177383.aspx
Alternativt kan jeg hjælpe dig videre med en reklame film. Hvis det har interesse er du velkommen til og kontakte mig :-)
|
Hej,
Rigtig godt spørgsmål, du kan evt. læse mere om det her - http://www.amino.dk/forums/t/177383.aspx Alternativt kan jeg hjælpe dig videre med en reklame film. Hvis det har interesse er du velkommen til og kontakte mig :-) |
FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt
|
Hejsa Der er selvfølgelig adwords, netværkning osv. Men i dit tilfælde kunne du jo give noget viden væk gratis mod esponering. Enten gennem en blog her på Amino, en artikel i magasinet iværksætteren eller lave en kort gratis bog om hvordan man nemt laver et overskueligt budget Mvh |
Leger med affiliate på Tilhusoghave.dk.
En reklamefilm er dyr hvis man skal have et dyrt firma til det. Men der findes f.eks firmaer herinde på amino som laver det billigt. Jeg selv har lavet speak til nogle reklame film, som var ganske fine - Men som ikke har været dyre at producere. Det har omkostningen egentligt kun været mit speak til filmen. |
FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt
Er det private eller virksomheder du vil hjælpe? |
Hej Budgetkontrol. Ja, det kan være rigtig svært at komme igang og finde ud af netop, hvordan man skal vælge at vinkle sig selv og sit produkt overfor målgruppen - for slet ikke at tale om at nå ud til målgruppen. Derfor kan det være det her har interesse for dig. Vi afholder et tilskudsberettiget træningsforløb i samarbejde med KEA i salgspsykologi og personal branding med opstart d. 22 nov. Ved kursets begyndelse får du en personal branding analyse, hvor vi finder frem til netop dine styrker, og efterfølgende vil vi så løbende arbejde med, hvordan du skal markedsføre dig. Vi er selv en iværksættervirksomhed og forstår derfor de problemstillinger og bekymringer du sidder med til fulde. Vi har i øjeblikket gennemført 4 forløb, hvor iværksætterne har fået stort udbytte af både vores ekspertise, men også sparringen med de andre iværksættere på holdet. Da forløbet er tilskudsberettiget betaler man kun for bøger og forplejning, hvilket løber op i 1115, selvom selve forløbet har en værdi af 25.000. Hvis du har lyst til at læse mere om det kan du kopiere nedenstående link http://branduniverse.dk/Forloob%2022.11%20laer%20at%20saelge%20dig%20selv%20og%20din%20virksomheds%20brand.pdf eller gå ind på vores hjemmeside www.branduniverse.dk. |
Kun private, herunder personer som er gået konkurs med en virksomhed som har behov for rådgivning og hjælp til ansøgning om gældssanering. Ved ikke lige om jeg er klar til reklamefilm - synes det er for lille en virksomhed til at markedsføre på den måde. Jeg vil gerne starte småt :) |
Ok. Jamen så vil jeg lave en hjemmeside, hvor der står en masse informationer/guides/afdrags beregner/beregner viser hvordsn folks gæld vokser/lave grafik der viser udviklingen på et forbrugslån med xx% rente osv og evt laver et simpel budget folk kan hente gratis. |
Kære Brand Universe Tak for dit svar! Det lyder super spændende og relevant. Det vil jeg klart overveje. Mvh BudgetKontrol.dk |