Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsfører jeg min virksomhed bedre??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 15
Fra  BudgetKontrol Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg brug for hjælp. Har lige startet en virksomhed med budget og gældrådgivning. Ved markedet er derude for det og har også kunder som jeg har tilbudt gratis ydelse grundet opstart. Har betalt et beskedent beløb til Google ADD words men er ret ny som selvstændig så jeg vil høre om nogen har forslag til hvordan jeg kommer i gang?

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 12:59

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Tilmeldt 3. Oct 12
Fra  BudgetKontrol Skrevet kl. 13:01
Wauw en reklamefilm det lyder spændende men også lidt dyrt:)?
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 14:10

Hejsa

Der er selvfølgelig adwords, netværkning osv. Men i dit tilfælde kunne du jo give noget viden væk gratis mod esponering. Enten gennem en blog her på Amino, en artikel i magasinet iværksætteren eller lave en kort gratis bog om hvordan man nemt laver et overskueligt budgetSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 15:07

Budgetkontrol:
Wauw en reklamefilm det lyder spændende men også lidt dyrt:)?

En reklamefilm er dyr hvis man skal have et dyrt firma til det.

Men der findes f.eks firmaer herinde på amino som laver det billigt.

Jeg selv har lavet speak til nogle reklame film, som var ganske fine - Men som ikke har været dyre at producere.

Det har omkostningen egentligt kun været mit speak til filmen.

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:16

Er det private eller virksomheder du vil hjælpe?

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Fra  BRAND UNIVERSE Skrevet kl. 15:20

Hej Budgetkontrol.

Ja, det kan være rigtig svært at komme igang og finde ud af netop, hvordan man skal vælge at vinkle sig selv og sit produkt overfor målgruppen - for slet ikke at tale om at nå ud til målgruppen. 

Derfor kan det være det her har interesse for dig. Vi afholder et tilskudsberettiget træningsforløb i samarbejde med KEA i salgspsykologi og personal branding med opstart d. 22 nov. Ved kursets begyndelse får du en personal branding analyse, hvor vi finder frem til netop dine styrker, og efterfølgende vil vi så løbende arbejde med, hvordan du skal markedsføre dig. Vi er selv en iværksættervirksomhed og forstår derfor de problemstillinger og bekymringer du sidder med til fulde. Vi har i øjeblikket gennemført 4 forløb, hvor iværksætterne har fået stort udbytte af både vores ekspertise, men også sparringen med de andre iværksættere på holdet.

Da forløbet er tilskudsberettiget betaler man kun for bøger og forplejning, hvilket løber op i 1115, selvom selve forløbet har en værdi af 25.000.

Hvis du har lyst til at læse mere om det kan du kopiere nedenstående link

http://branduniverse.dk/Forloob%2022.11%20laer%20at%20saelge%20dig%20selv%20og%20din%20virksomheds%20brand.pdf

eller gå ind på vores hjemmeside www.branduniverse.dk.

Tilmeldt 3. Oct 12
Fra  BudgetKontrol Skrevet kl. 15:20

Kun private, herunder personer som er gået konkurs med en virksomhed som har behov for rådgivning og hjælp til ansøgning om gældssanering

Ved ikke lige om jeg er klar til reklamefilm - synes det er for lille en virksomhed til at markedsføre på den måde. Jeg vil gerne starte småt :)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:33

Ok. Jamen så vil jeg lave en hjemmeside, hvor der står en masse informationer/guides/afdrags beregner/beregner viser hvordsn folks gæld vokser/lave grafik der viser udviklingen på et forbrugslån med xx% rente osv og evt laver et simpel budget folk kan hente gratis.

Lad evt et nyhedsbrev eller et mail forløb man kan tilmelde sig, hvor du udsender x mails om små/store ting som kan hjælpe i hverdagen.

En god del af dit arbejde vil altså være gratis at få del i, men dem som virkelig har brug for det vil kontakte dig for, at købe dine ydelser.

Efter den succes som luksusfælden har fået, er der mange som har fået samme
Ide som dig, så prøv at tænk i nye baner og lav en del gratis.

Prøv fx at hør det her podcast http://www.antphilosophy.com/saelge-viden-som-et-digitalt-produkt/ tror du kan overføre en del til dit produkt.

Derudover er der en amino, som har lavet en budget model, som viser forbruget på samme måde som luksusfælden (forbruget lagt op på et bord) - måske du kan lave et samarbejde med ham. Se indlægget her http://m.amino.dk/forums/t/175193.aspx

Tror at indholdet skal være god og på plads før du kan/skal begynde at markedsføre en hel masse.

Håber du kan bruge ovenstående.

Tilmeldt 3. Oct 12
Fra  BudgetKontrol Skrevet kl. 15:35

Kære Brand Universe

Tak for dit svar! Det lyder super spændende og relevant. Det vil jeg klart overveje. 

Mvh BudgetKontrol.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)