Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello Aminos

Jeg søger en eller flere personer der kan programmere en netdating side til mig. I denne forbindelse, er jeg interesseret i at vide hvad dette indebærer fra min og jeres side. Alt lige fra tid, pris, administration, domæne, webhosting osv.

Jeg håber at den/de rigtige til opgaven findes derude :)

Super awsome dag til jer.  

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 10:05

Hej 

Vi kan levere en løsning til dig, hvor du kan opdatere og vedligeholde din datingside fra et bagvedliggende login, da vi vil opbygge siden i et CMS-system så det bliver mest brugervenligt for dig. Hosting vil være inkluderet i dit CMS-abonnement hos os, så det skal du ikke tænke på.

Med hensyn til prisen for programmering, design og opsætning, skal jeg bruge flere oplysninger. Du kan evt. kontakte mig på salg@danhost.dk med nærmere oplysninger og notere dit tlf.-nr. Så kan jeg lave et nærmere tilbud til dig.

Det du selv skal stå for er at overveje, hvordan din side skal bygges op, alt lige fra forsiden, til oprettelse af bruger, evt. betaling m.m. Og vil du tage betaling for medlemskaber, skal du ansøge om en indløsningsaftale - Men det skal vi nok vejlede dig om. 

Dit domæne og navn til din datingside skal du selvfølgelig vælge med omhu. Undgå helst æ, ø og å + forsøg om du kan få et søgeord til at indgå i navnet.

Du ønskes held og lykke med dit projekt

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen
Danhost
T: 87 11 87 87 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 10:49

Hej TKrebs :)

Det alle programmører vil spørge om er en slags kravspecifikation. En kravspecifikation beskriver simpelthen ned i mindste detalje hvad din side skal indeholde. Selvom du måske synes det giver sig selv, så skriv det ned alligevel.

F.eks. hvis du skriver at der skal være et beskedsystem:
Skal der være mulighede for flere brugere i en samtale?
Skal beskederne samles i "samtaler" så man kan se at der er 7 beskeder i en samtale? Eller skal det måske bare være besked/svar?

En god ide er simpelthen først at skrive alle sider ned man skal kunne gå ind på, og derefter uddybe hvad der skal være på hver side.
Hvis vi tager beskedsystem igen:

Beskedsystem:
* Beskedsystemet skal virke som på facebook hvor man har samtaler og har flere beskeder i samme "samtale". Dog skal man kun kunne skrive sammen 1 og 1(altså ingen gruppesamtaler)
* Oversigt 
    * På denne side er der en oversigt over brugerens beskeder. Brugeren kan søge og sortere på listen over samtaler samt slette en samtale.
    * Hver linje skal vise følgende: Fra/til, tid, emne, x antal tegn af beskeden, hvor mange beskeder som er i samtalen
* Samtale 
    * Nyeste besked øverst
    * Besvar knap som åbner popup så man kan svare
    * Man skal kunne se billede af brugeren ved hver besked

Jo mere du får med, jo mindre overraskelser får du og jo bedre kan vi(programmøre) estimere tid og pris :). Hvis du laver sådan en kravspecifikation, så vil du kunne få nogle gode tilbud og have lettere ved at sammenligne tilbuddene.

Og så lige lidt reklame for os selv:

Vi kan også hjælpe dig med at lave sådan en side :) Du skal være velkommen til at sende en kravspecifikation til mig på daniel@eye4web.dk eller ringe til mig på 31 71 47 30 hvis du har spørgsmål

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)