Hello Aminos Jeg søger en eller flere personer der kan programmere en netdating side til mig. I denne forbindelse, er jeg interesseret i at vide hvad dette indebærer fra min og jeres side. Alt lige fra tid, pris, administration, domæne, webhosting osv. Jeg håber at den/de rigtige til opgaven findes derude :) Super awsome dag til jer. |
Hej
Vi kan levere en løsning til dig, hvor du kan opdatere og vedligeholde din datingside fra et bagvedliggende login, da vi vil opbygge siden i et CMS-system så det bliver mest brugervenligt for dig. Hosting vil være inkluderet i dit CMS-abonnement hos os, så det skal du ikke tænke på.
Med hensyn til prisen for programmering, design og opsætning, skal jeg bruge flere oplysninger. Du kan evt. kontakte mig på salg@danhost.dk med nærmere oplysninger og notere dit tlf.-nr. Så kan jeg lave et nærmere tilbud til dig.
Det du selv skal stå for er at overveje, hvordan din side skal bygges op, alt lige fra forsiden, til oprettelse af bruger, evt. betaling m.m. Og vil du tage betaling for medlemskaber, skal du ansøge om en indløsningsaftale - Men det skal vi nok vejlede dig om.
Dit domæne og navn til din datingside skal du selvfølgelig vælge med omhu. Undgå helst æ, ø og å + forsøg om du kan få et søgeord til at indgå i navnet.
Du ønskes held og lykke med dit projekt
Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen
Danhost
T: 87 11 87 87