Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler seriøs Wordpress hjælp til Aarhus Innovation

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:12

Problemet er løst.

Vedkommende som har bygget dette theme, har lige offentliggjort, at det har været en fejl på feedburner-implementeringen i et plugin, som er indbygget i dette template. Siden kører nu igen, efter at have slået funktionen fra igen.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:17

Anders Helbo:
Problemet er løst.

Tak fordi du skriver løsningen. Og virkelig flot og inspirerende website iøvrigt Yes

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

T-Nielsen:

Anders Helbo:
Problemet er løst.

Tak fordi du skriver løsningen. Og virkelig flot og inspirerende website iøvrigt Yes

Det var så lidt. Hader tråde, hvor folk har fået svar på deres spørgsmål, men ikke skriver det. Og tusind tak for kommentaren af hjemmesiden :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:49

rigtige fed hjemmeside Big Smile

dog social medier , altså dem i fodnoten ville jeg ligge i deres grundfarver man ser dem første når man køre over dem især svært at se dem vis ikke sætter maksimalt lys på sin computer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Poda Hegn A/S Skrevet kl. 11:03

Anders Helbo:
Jeg har fået en fejl i sidebar som gør, at hverken højre sidebar eller footer sidebar kan vises.

Bøvs!
Hvad er der galt med at benytte WordPress' eget danske forum til dette problem? Der får du svar prompte, på alle spørgsmål omkring WP!

Amino er vist ikke - bare mit eget lille gæt, opstået for at afhjælpe tekniske problemer på hjemmesider...

Hjemmesidevedligeholdelsesafdelingen hos Poda Hegn

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 11:12

Jean Jensen:

Anders Helbo:
Jeg har fået en fejl i sidebar som gør, at hverken højre sidebar eller footer sidebar kan vises.

Bøvs!
Hvad er der galt med at benytte WordPress' eget danske forum til dette problem? Der får du svar prompte, på alle spørgsmål omkring WP!

Amino er vist ikke - bare mit eget lille gæt, opstået for at afhjælpe tekniske problemer på hjemmesider...

Hej Jean

Du kan have ret, men var det ikke bedre, at en amino-bruger fik opgaven, hvis ikke jeg selv kunne løse problemet. Jeg bruger meget sjældent WP's eget danske forum, da jeg alligevel bruger min tid på Amino, hvor der er mange kyndige WP- og PHP-folk, som lige så godt kan få glæde af et eventuelt job, nu da jeg alligevel konstant er på dette forum.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:29

Anders Helbo:
Det var så lidt. Hader tråde, hvor folk har fået svar på deres spørgsmål, men ikke skriver det.

Det gør jeg nemlig også Smile

Og hvad angår valg af forum, så er der heldigvis meget højt til loftet, her på Amino Yes

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Poda Hegn A/S Skrevet kl. 12:36

Anders Helbo:
Du kan have ret, men var det ikke bedre, at en amino-bruger fik opgaven, hvis ikke jeg selv kunne løse problemet

Tjo, du bestemmer jo selv, hvor du vil ha' hjælpen fra. Men hvis du da har så mange penge at du hellere vil betale for at modtage hjælp, frem for at modtage gratis hjælp fra andre WP-eksperter, så må du da godt få mit kontonummer Skype-Giggle

Hjemmesidevedligeholdelsesafdelingen hos Poda Hegn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 13:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

T-Nielsen:
Og hvad angår valg af forum, så er der heldigvis meget højt til loftet, her på Amino Yes

Tilslutter mig!!

Og Anders: glæder mig til at du evt. en anden gang skriver indlæg med spørgsmål hvor andre og evt. jeg selv kan hjælpe til.... eller kontruktivt og informerende henvise til andet fora der hurtigere og bedre kan hjælpe dig.

Så ikke en eneste bøvs herfra!!Big Smile

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)