Jeg har fået en fejl i sidebar som gør, at hverken højre sidebar eller footer sidebar kan vises. Vedkommende bliver belønnet med 6 mdr. bannerreklame, lige under slideren på forsiden af Aarhus Innovation's hjemmeside.
Vedkommende som har bygget dette theme, har lige offentliggjort, at det har været en fejl på feedburner-implementeringen i et plugin, som er indbygget i dette template. Siden kører nu igen, efter at have slået funktionen fra igen.
dog social medier , altså dem i fodnoten ville jeg ligge i deres grundfarver man ser dem første når man køre over dem især svært at se dem vis ikke sætter maksimalt lys på sin computer.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har fået en fejl i sidebar som gør, at hverken højre sidebar eller footer sidebar kan vises.
Bøvs! Hvad er der galt med at benytte WordPress' eget danske forum til dette problem? Der får du svar prompte, på alle spørgsmål omkring WP!
Amino er vist ikke - bare mit eget lille gæt, opstået for at afhjælpe tekniske problemer på hjemmesider...
Hej Jean
Du kan have ret, men var det ikke bedre, at en amino-bruger fik opgaven, hvis ikke jeg selv kunne løse problemet. Jeg bruger meget sjældent WP's eget danske forum, da jeg alligevel bruger min tid på Amino, hvor der er mange kyndige WP- og PHP-folk, som lige så godt kan få glæde af et eventuelt job, nu da jeg alligevel konstant er på dette forum.
Du kan have ret, men var det ikke bedre, at en amino-bruger fik opgaven, hvis ikke jeg selv kunne løse problemet
Tjo, du bestemmer jo selv, hvor du vil ha' hjælpen fra. Men hvis du da har så mange penge at du hellere vil betale for at modtage hjælp, frem for at modtage gratis hjælp fra andre WP-eksperter, så må du da godt få mit kontonummer
Hjemmesidevedligeholdelsesafdelingen hos Poda Hegn
Og hvad angår valg af forum, så er der heldigvis meget højt til loftet, her på Amino
Tilslutter mig!!
Og Anders: glæder mig til at du evt. en anden gang skriver indlæg med spørgsmål hvor andre og evt. jeg selv kan hjælpe til.... eller kontruktivt og informerende henvise til andet fora der hurtigere og bedre kan hjælpe dig.
Så ikke en eneste bøvs herfra!!
Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!