Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for fragt af 250 kg fra Kina?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne Z:

Jeg kender en shipping agent, der tager 1,9000 Yuan fra Guangzhou til enten Aarhus eller Københaven for LCL (less than container load) i november måned. From Nanhai til Guangzhou tager højst 300 Yuan i transport. Altså i alt koster ca. 2,200 Yuan.

Vi taler om per m3 (cubic meter) her, derfor skal du gange 2, fordi dine varer svarer til ca. 2m3. Man kan direkte sende fra Nanhai via HongKong til Danmark, behøver ikke nødvendigvis at komme til Guangzhou først. Så 560 USD er en rimelig pris for transport.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:58

Anne Z:

Anne Z:

Jeg kender en shipping agent, der tager 1,9000 Yuan fra Guangzhou til enten Aarhus eller Københaven for LCL (less than container load) i november måned. From Nanhai til Guangzhou tager højst 300 Yuan i transport. Altså i alt koster ca. 2,200 Yuan.

Vi taler om per m3 (cubic meter) her, derfor skal du gange 2, fordi dine varer svarer til ca. 2m3. Man kan direkte sende fra Nanhai via HongKong til Danmark, behøver ikke nødvendigvis at komme til Guangzhou først. Så 560 USD er en rimelig pris for transport.

Det er fint, at du gerne vil byde konkret ind på transporten - uden at du overhoved kender volumen eller værdien på godset :-)   

Velmente råd:

- Lav et transparent tilbud til dine kunder, særligt hvis de ikke er rutinerede købere af transporter. Det er decideret tarveligt, at lave kringlede tilbud overfor nybegyndere, som i sidste ende brænder nallerne.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 20:46

Jacob:
Det er fint, at du gerne vil byde konkret ind på transporten - uden at du overhoved kender volumen eller værdien på godset :-)   

Hej Jacob,

Først og fremmest har Mr. Jonas skrevet : "det er 10 kasser af 68x68x44", så kan man regne volumen ud, at det svaer til ca. 2 cubic meter.

OG

Jeg skriver blot det tilbud jeg fik fra en shipping agent jeg har brugt flere gange. November måneds pris er 1,900 yuan per cubic meter fra Guangzhou. Det er ikke mit tilbud til Mr. Jonas. HVIS Mr. Jonas gerne vil bruge den shipping agent, kan jeg også sende det tilbud jeg fik til ham. Så de kan aftales videre.

Her har jeg bare givet min grund til at sige at det tilbud Mr Jonas fik fra hans leverandør er rimeligt.

Men tak for din godråd alligevel.

Mvh, Anne Z.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 21:13

Spørg din leverandør hvad der er inkluderet i de 560 USD.

Hvis det fx er legetøj eller noget som skal bruges til at spise eller drikke af så skal der specielle dokumenter til. De koster typisk 2000 RMB at få lavet.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)