Jeg skriver her da jeg tidligere har fået god hjælp til et mere teknisk problem, og håber en kan hjælpe mig med dette.
I Excel vil jeg meget gerne kunne lave det sådan, at når jeg har udregnet noget i en celle vha. en lang formel (der ofte betyder mange celle referencer), at så kan jeg vise formlen, men med tal. Jeg kan snildt finde ud af at vise formel, men jeg ville virkelig gerne have excel til at vise, eksempelvis "(12*10%/1+65)^2 frem for (C42*E1)/1+B23)^C4"
Men kan den overhovedet lade sig gøre?
Jeg tænker bare, excel er så smart at det kan da næsten ikke passe det ikke kan? Men har nogen fundet ud af hvordan, hvis det er muligt?
Prøvede den lige af, og det tager for lang tid ift. at det godt kan være formler der eksempelvis indeholder 7 tal, så havde håbet lidt at der var en funktion der ligeså nemt som "vis formler" kunne vise hele formler med tal frem for cellenumre, hvor det kunne gøres ret hurtigt automatisk?
Du kan steppe igennem det via Evaluer formel i menuen formler. Ellers er der - så vidt jeg kan vurdere - kun den hårde vej, beskrevet ovenfor - eller også skal vi over i noget VBA...