Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moebelguide.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Amino-brugere.

 

Først vil jeg sige tak for et rigtig godt og brugbart site, med masser af rare mennesker der altid er klar til at hjælpe en.

 

Jeg håbede at der var nogle der ville tage sig tid til at give mig lidt konstruktiv kritik vedrørende min hjemmeside, da jeg vil bruge noget af sommeren på at forbedre og optimere dette.

 

Glæder mig til at høre fra jer.

 

Med venlig hilsen Kaspar.

 


 

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kaspar.



Jeg vil da starte med at byde dig velkommen til Amino og give dig mine umiddelbare indtryk af dit website.



Nu skal det siges, at jeg på ingen måde er møbel ekspert eller designer, men blot forholder mig til, hvad jeg ser.



Jeg bliver overvældet  overvældet af indtryk, tekster og  et hav af Adwords annonce links!
Du var lige ved at miste mig indenfor de første par sekunder, men så havde du jo ikke modtaget mine bemærkninger.
Jeg har ikke noget overblik og leder efter meningen, hvad skal jeg her og hvad ønsker siden at fortælle mig. Drejer det sig om en informationsside, guide eller ? Det finder jeg så ud, ved at klikke på dit sidste punkt.
Jeg ville få noget generel information på forsiden og gøre mere ud af billederne, her tænker jeg på størrelse(gøres større) fritlægning og rammer omkring billederne, ville hjælpe betydeligt.
Deuden mangler jeg seriøse firmainformationer, CVR nr. fysiske adresse, telefonnummer og i den dur.



Jeg ville gøre mere ud af dit topbanner, som jeg finder kedeligt og jeg synes ikke effekten med din webadresse i topbanneret er sjovt.
Måske en foto collage (hedder det vist nok?) af kendte møbler, som brugerne kan nikke genkendende til.



Du har da noget på hjertet - aldrig har jeg set så mange Nyheder



 



Jeg tror at din side henvender sig til eksperter eller folk, som gerne vil være det. Du rammer nok også alm. folk (som mig) som gerne vil vide lidt mere omkring de enkelte møbler, designere m.m., så der er du jo på rette vej.
Jeg ville nok droppe alle de skæmmende Google Adwords links og forsøge at sælge specielle og udvalgte brugte møbler på din side, det tror jeg virkelig ville rykke.



 



Håber at du kan bruge mine umiddelbare bemærkninger og ønsker dig fortsat god søndag.



Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Heidi.

 

Først mange tak for velkomsten.

 

Jeg har forsøgt at foretage en let oprydning på forsiden. Derudover troede jeg faktisk jeg havde fået rettet informationerne under kontakt. Jeg var af den overbevisning af jeg kun manglede at få et billed på, men der kan jeg godt se jeg har været lidt for hurtigt ude.

 

Mht. til topbanneret var det netop noget af det jeg ville se hvordan folk reagerede på da jeg gennem længere tid har overvejet om dette skulle laves om. Jeg har selv gået med tanker i retning af collage og lignende.

 

Det med billederne vil jeg tage til efterretning, men jeg ved endnu ikke helt om det er et projekt jeg vil prioritere foreløbig.

 

Jeg er MEGET glad for kritikken og arbejder fortsat på siden.

 

Flere kommentarer er yderst velkomne.

 

Med venlig hilsen Kaspar.

 


 

 

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kaspar - blot et lille follow-up på Heidis glimrende input. Det var først da jeg læste "Om Møbelguide", at jeg rigtigt fandt ud af, hvad det gik ud på. Så måske skulle der i topbanneret stå, hvad det drejer sig om, istedet for "Din møbeguide på nettet" - iøvrigt lidt morsomt, da jeg er på nettet og din hjemmeside hedder mødbelguide, ergo møbelguide på nettet. Og ja, nå jeg nu er ved topbanneret, så undrede det mig mig, at du har et billede af en støvlesnude - indtil det gik op for mig, at det var det alligevel ikke. Ellers kan jeg godt li'' farverne og letheden. Knæk og bræk!
Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik.

 

Også mange tak til dig for feedback. Jeg bliver vist nødt til at gøre noget ved det, når både du og Heidi havde problemer med at se hvad det egentlig er hjemmesiden tilbyder. Jeg vil helt sikkert prøve at få lavet et bedre topbanner her i løbet af sommeren, det er der ingen tvivl om.

 

Rigtig fedt at folk gider at tage sig tid til at hjælpe hinanden.

 

Med venlig hilsen Kaspar.

Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Kaspar

 

Når du har givet dine titelfelter et mere relevant indhold, så synes jeg du skal neddrosle mængden af keywords. Nu er keywords som metaværdi ikke noget som er særlig relevant for søgemaskinerne mere, men normalt skal keywords afspejle indholdet på siden. Jeg har indtrykket af, at det i skrivende stund, på din side, er lige omvendt. 

 

;-)

 

Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kaspar

Super fed side allerførst , det er lige os (er allerede  under foretrukne hos os) & der er rigtig mange der interesserer sig for design og møbler ,så et fedt koncept & stor målgruppe.

Eneste at bemærke er en problem stilling ang. ordet : leksikonner , det skal vist være Leksika eller leksikoner (under om møbelguide.dk)

Desuden syntes vi ikke at dine søge / sorterings boxe er særlig smarte (faldende & stingende )

Men ellers stor ros herfra

mvh

Ole & Heidi Nielsen

Toonartgallery.dk

 

 

Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Toonartgallery.dk

 

Rigtig mange tak for roserne. Det varmer altid.

 

Stavefejl skal selvfølgelig altid rettes. Så det er gjort.

 

Sorteringsboksene er jeg heller ikke selv så glad for, men jeg er ikke den stærke til at lave hjemmesider, så det bliver lidt nedprioteret her i starten, men god pointe.

 

Med venlig hilsen Kaspar.

 


 

Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden er fin nok. Der skal nok lige foretages et par rettelser:
1. AdWords annoncer er ikke så gode i den sammenhæng.
2. Det animerede logo forvirrer en meget.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)