Hej alle Amino-brugere. Først vil jeg sige tak for et rigtig godt og brugbart site, med masser af rare mennesker der altid er klar til at hjælpe en. Jeg håbede at der var nogle der ville tage sig tid til at give mig lidt konstruktiv kritik vedrørende min hjemmeside, da jeg vil bruge noget af sommeren på at forbedre og optimere dette. Glæder mig til at høre fra jer. Med venlig hilsen Kaspar. |
Hej Kaspar.
Jeg vil da starte med at byde dig velkommen til Amino og give dig mine umiddelbare indtryk af dit website.
Nu skal det siges, at jeg på ingen måde er møbel ekspert eller designer, men blot forholder mig til, hvad jeg ser.
Jeg bliver overvældet
overvældet af indtryk, tekster og et hav af Adwords annonce links!
Du var lige ved at miste mig indenfor de første par sekunder, men så havde du jo ikke modtaget mine bemærkninger.
Jeg har ikke noget overblik og leder efter meningen, hvad skal jeg her og hvad ønsker siden at fortælle mig. Drejer det sig om en informationsside, guide eller ? Det finder jeg så ud, ved at klikke på dit sidste punkt.
Jeg ville få noget generel information på forsiden og gøre mere ud af billederne, her tænker jeg på størrelse(gøres større) fritlægning og rammer omkring billederne, ville hjælpe betydeligt.
Deuden mangler jeg seriøse firmainformationer, CVR nr. fysiske adresse, telefonnummer og i den dur.

Du var lige ved at miste mig indenfor de første par sekunder, men så havde du jo ikke modtaget mine bemærkninger.
Jeg har ikke noget overblik og leder efter meningen, hvad skal jeg her og hvad ønsker siden at fortælle mig. Drejer det sig om en informationsside, guide eller ? Det finder jeg så ud, ved at klikke på dit sidste punkt.
Jeg ville få noget generel information på forsiden og gøre mere ud af billederne, her tænker jeg på størrelse(gøres større) fritlægning og rammer omkring billederne, ville hjælpe betydeligt.
Deuden mangler jeg seriøse firmainformationer, CVR nr. fysiske adresse, telefonnummer og i den dur.
Jeg ville gøre mere ud af dit topbanner, som jeg finder kedeligt og jeg synes ikke effekten med din webadresse i topbanneret er sjovt.
Måske en foto collage (hedder det vist nok?) af kendte møbler, som brugerne kan nikke genkendende til.
Måske en foto collage (hedder det vist nok?) af kendte møbler, som brugerne kan nikke genkendende til.
Du har da noget på hjertet - aldrig har jeg set så mange Nyheder 

Jeg tror at din side henvender sig til eksperter eller folk, som gerne vil være det. Du rammer nok også alm. folk (som mig) som gerne vil vide lidt mere omkring de enkelte møbler, designere m.m., så der er du jo på rette vej.
Jeg ville nok droppe alle de skæmmende Google Adwords links og forsøge at sælge specielle og udvalgte brugte møbler på din side, det tror jeg virkelig ville rykke.
Jeg ville nok droppe alle de skæmmende Google Adwords links og forsøge at sælge specielle og udvalgte brugte møbler på din side, det tror jeg virkelig ville rykke.
Håber at du kan bruge mine umiddelbare bemærkninger og ønsker dig fortsat god søndag.