Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du nævne et forum, der har succes, hvor....

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

der ikke må indsættes links i indlæg?

eller

der "bare" ikke må indsættes links til dine egne sider (medmindre du fx blive annoncør på det pågældende fora)?

_____________________________________________

Jeg har endnu ikke selv set et eksempel på et fora, med mange aktiver brugere og hvor man ikke må linke ud.

Om det skyldes, at man ikke må linke ud eller ej - det ved jeg ikke.

For mit eget vedkommen skal det være et VIRKELIG godt forum før jeg gad.
For synes ofte jeg linke til gode blogindlæg, artikler ol. som andre har skrevet og det ville jo være total spild af tid, at skulle skrive en kopi af artiklen/blogindlægget for, at svare på et spørgsmål, når man blot kunne ha smidt et link.

Hvad er din holding - er jeg helt ved siden af eller vil du bruge tid på fora, hvor du ikke må linke ud?

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian,



Jeg mener at f1onboard.com opfylder de kriterier du nævner? :)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det på den her måde, jeg bruger min tid på deres forum og de får noget ud af mine indlæg, så vil jeg også have noget ud af deres side iform af at jeg kan smide mit link eks. i min signatur.

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

der ikke må indsættes links i indlæg?

eller

der "bare" ikke må indsættes links til dine egne sider (medmindre du fx blive annoncør på det pågældende fora)?

Hvorfor spørger du?

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ligegyldigt hvilke emne forummet omhandler? For så vil jeg da nævne et der henvender sig til studerende - Studieportalen.
Du må vidst godt linke men der holdes nøje med til hvad er min opfattelse.. 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Brita Starcke:

Kristian Konradsen:

der ikke må indsættes links i indlæg?

eller

der "bare" ikke må indsættes links til dine egne sider (medmindre du fx blive annoncør på det pågældende fora)?

Hvorfor spørger du?

Jamen bare for at høre folks mening.

Der er så mange fora, hvor det ikke er tilladt, så enten er jeg helt gal på den eller også har fora ejerne ikke forstået meningen med internettet.

Jeg er selv ligeglad med om jeg må indsætte et signatur link eller ej - det er helt alm. links i indlæg (aktiv eller ikke aktiv), som fx. sådan som Mehmet Aslan har lavet ovenfor, som ikke er tilladt på alle fora (eller også skal man betale for at få lov til det).

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt den store fokus der er på at få links tilbage, hver gang man har skrevet noget. PokerNet har eksisteret i 10 år og har dagligt mere end 1000 indlæg. Der er ikke nogen der linker til sig selv når de har skrevet et indlæg, men deltager fordi de elsker at være der. 

Lav noget der skaber værdi for brugerne, så skal de nok komme helt af sig selv.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke fordi det mest er privat personer som ikke har noget at linke til???

Og jeg kan da godt garantere dig at alle brugerne på den side kun er der for en ting og det er personlig vinding, de er der nok ikke fordi de synes at det er et godt sted, som det sikkert er. men money talks...right?

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken relevans har det om det er private eller erhvervsdrivende, i forhold til det OP spørg om? 

Med mere end 1500 brugere der logger ind hver dag, så skal der nok være en enkelt eller to der har sin egen blog/webshop. Folk er der fordi vi har skabt nogle rammer, som de rigtig godt kan lide. Derfor har de ikke noget behov for, at få penge hver gang de har deltaget i en spændende/interessant diskussion. De er der for at lære at spille poker (kald det personlig vinding), deltage i spændende diskussioner om alt mellem himmel og jord, eller for at se en pokervideo. Men vigtigst af alt, så er de der fordi der er folk der læser det de skriver, og de som oftest får svar inden for få minutter. Og så kan folk fint leve uden at skulle have links til højre og venstre. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes amino.dk er super men eksperten.dk er dog også okay

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)