Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gud ønsker ikke jeg skal drive virksomhed

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

måske voldsom overskridt, men skide træt af det :(

For ca 2 mdr siden stod min bil af og jeg skulle ud og finde penge til ny brugt vogn, det lykkes så efter hårdt arbejde, men så for en mdr siden fik jeg et nyt rentvandsanlæg til vinduespolering, der var punpen gået istykker da den kom hjem fra england, så kan heller ikke bruges :( Har endnu ikke fået den lavet da de englændere åbenbart ikke er vildt tilgængelig, nu for knap 14 dage siden bestilte jeg en mobil højtryksrenser og startede den op og brugt max 20 minutter, den er nu også stået af :( Synes sku godt nok alt jeg røre går i stykker trods eg køber nyt istedet for brugt 

imorgen skal jeg have ændret aftaler og så står den på tur til Sønderjylland og have lavet min renser, men der er nok ventetid og så skal jeg købe endnu en i min ventetid :(

Hader alt smuldre imellem mine hænder... øv øv øv..

Håber det går bedre i jeres forretning, jeg kan dog ikke klage over kundetilgang, men sørgeligt når jeg skal ringe og sige mit udstyr er gået til 

skulle blot ud med det, rasende!!

/Mikkel

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Hej Mikkel,

Jeg føler sgu med dig... :) Sur røv... Se på det som en mulighed for at bevise din styrke? En mulighed for at bluve bedre...?

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan sku ikke give op fordi der kommer modgang, heller ikke selv om den er hård. Det er de folk der kæmper sig igennem modgangen som kommer frem til successen på den anden side.

Det er ikke nemt, men det er også derfor ikke alle har success. Hold ud og hæng i, og tag valget om at overleve problemerne, så skal du nok komme igennem og komme ud større og stærkere på den anden side med mere erfaring og en bedre forretning.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 22:12

Jeg giver skam ikke op trods modgang :) Der skal en del mere til, med min barndom kan jeg alt !.

Men altid svært når kassen er tom og fortsætte altid ;) RKI og skattegæld, så ingen hjælp andet end finde alternative måder og få penge ind på..

Der skal udstyr/maskiner til udstyret og det har jeg krasset sammen til, men og købe nyt hver mdr er SATME NEDEREN.

Giver aldrig op, heller ikke trods SKAT så lukkede mig !!..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jeg kender udmærket din situation , men modgang kæmper man bare mere og lære at spare og tænke sig om så når det på tidspunkt går frem ad går det rigtigt meget frem ad , der er så mange eksempler på folk der ikke har oplevet modgang før den store succes bruger vildt ud over alt ,

derved mod gang lære man en del af , man kan leve nærmest af minus nul kroner , så tæt på man kan komme , jeg tror du får vendt mod gang til frem gang på et tidspunkt det krydser jeg i hvert fald hænder og ben for

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 468
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 23:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er der med vognen siden den bare "stod af"? ;-)

Jeg kunne eventuelt kigge på den, medmindre du selvfølgelig har klasket den til en firkant ;-)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:44

Martin:

Jeg var "heldig" og få skudt den gamle smadrekasse afsted til en anden så den er væk.

Jeg har lige været i dialog der siger højtryksrenseren bare skal OVERFYLDES med olie, hvilke jeg har fået at vide af gartnere jeg ikke må, men kun til MAX på oliepinden, så nu fylder jeg den til det vælter ud, så må vi se om den igen virker.. der skulle være noget oliesensor der gik den til at gå ud ved for lidt olie, men oliepinden viser max..mon ikke den kan sluge en liter mere :)

Ellers er mine tanker lidt at købe en renser mere og evt have en ekstra bil til at stå som reserve, uden plader.. Så kan der altid smides plader på hvis den anden får problemer..

Men nu må jeg se hvad der sker, der skal jo tjenes ind til det hele :)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:18

Hvis jeg havde troet på at der eksisterede en "Gud", så havde jeg givet op for længe siden.

Der er kun én retning, og det er fremad...

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:03

Jeg er netop lige kommet hjem fra Sønderjylland hvor jeg har siddet og ventet på de fik den lavet..

Nu skulle den igen virke, men skal ud og teste den både idag og igen imorgen hos familie, ville være så flovt og stå hos en kunde og det ikke virkede..

Vi er enig, fremad !

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 14:05

Dejligt hvis du har fået den til og virke.

Dette ville være surt, hvis den ikke virkede til din test.

Jeg tror da ikke gud, ønsker du ikke skal drive virksomhed...

Men han tester nok din udholdenhed :-D

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)