Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Davidsen:

Er der nogle oplagte forbedringsmuligheder på siden?

Hej Kenneth,

Det første jeg lagde mærke til da jeg klikkede mig ind på siden var, at de to billeder der står og skifter på forsiden ikke er skarpe. Det kunne tyde på at du er kommet til at komprimere dem lidt for meget. Hvor mange KB fylder de?

mvh
Tobias Ehlig 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:46

Kenneth Davidsen:

@ Mikael

Er godt klar over vigtigheden af Google+ samt Facebook. Har du nogle forbindelser til nogen der kan opsætte på en designmæssig god måde, er jeg meget interesseret i dette.

Mht. titlien har jeg ændret lidt på det. Har du er forslag til hvad man kunne skrive således det er optimalt rent seo-mæssigt.

titlen ser bedre ud nu , dog er jeg ikke super seo ekspert dog ville jeg  mene det er en lille fordele holde sig indenfor de 70 tegn som google viser

social medier der ved jeg slet hvilken webshops cms system du bruger, jeg kender meste til prestashop og der er det nemt bare en prestashop addons på siden så har man google plus og facebook

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55

Jeg ved ikke om det er nævnt, men jeg skriver det alligevel:

• Nederst på siden er der et 'copyright'-tegn, efterfulgt af 2011 - få det skiftet til 2012!
  • På produktsiderne (eksempelvis denne), synes jeg der er meget stor mellemrum mellem produkterne? Man har ikke noget overblik over produkterne. Prøv evt. at stille dem ved siden af hinanden, i stedet for under hinanden?
  • Har du overvejet noget facebook integration (evt. en facebook box i sidebaren)? Man kunne eventuelt kommentere (facebook kommentar), og synes godt om produkterne?
  • - Fin side, simpel og enkel!
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 21:02

@ Tobias

Jeg har en leverandør der har leveret shoppen. Han har lavet billederne til den store slider i midten. Hvor store de er ved jeg ikke.....

@ Mikael

Jeg bruger også Presta til min shop. Jeg er ikke så skarp i dette, da det er min første shop. Så har du en guide til hvordan jeg får Facebook/Google+ integreret på siden.

@ Casper

Jeg har overvejet Facebook integration, og ja det kommer der.

Mht. Copyright bliver dette også ændret.

Jeg har også tænkt på det med at det er svært og få overblik i kategorierne. Men er bare i tvivl om det kan ændres sådan at produkterne står ved siden af hinanden i dette Prestatema. Er der nogen der ved hvordan man evt. gør vil jeg være meget taknemmelig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 22:57

Kenneth Davidsen:

@ Tobias

Jeg har en leverandør der har leveret shoppen. Han har lavet billederne til den store slider i midten. Hvor store de er ved jeg ikke.....

Okay, så synes jeg du bør nævne problemet for ham. Det er ellers en fin side, men uskarpe billeder ødelægger mit helhedsindtryk.

Fortsat god aften! :-)

mvh

Tobias Ehlig

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 23:10

Syntes det er lidt svært at navigerer eller rettere finde, jeg kikke eks efter iphone display / lcd og kunne intet finde
tror du kunne få en del mere trafik hvis du havde dise produkter, jeg kunne nemt være din leverandør, måske kunne
du være den første med iphone 5 lcd displays, mon ikke det kunne give lidt på seo delen også..

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 06:02

@ Jack

Shoppen er ikke færdig endnu. Jeg er i gang med at ligge alle varerne i shoppen og er ca. halvvejs med det. Derfor er der kategorier der er tomme. Der er kommet lidt bag på mig hvor lag tid det egentlig tager når det skal gøres i fritiden ;-)

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 18:13

@ Mikael

Du skriver det er simpelt at tilføje facebbok og google+ på en prestashop. Siden her er på en prestaplatform. Vil du skære det ud i pap for mig hvordan jeg får det integreret. Jeg er ret ny med hensyn til dette, så håber du forstår......

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)