Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tidligere bedt om feedback på denne webshop - www.mobil4u.dk . Ændringerne fra den sidste rundes feedback var ekstremt brugbare og de fleste er implementeret. Jeg vil derfor gerne have friske øjne på den igen, nu hvor den i mine egne øjne fremstår "færdig". Det "eneste" der mangler er produkter i de forskellige kategorier samt selvfølgelig begyndelsen på SEO-arbejdet, så der kan komme nogle besøgende. Men opbygning og design er på plads med mindre der kommer nogle gode forslag fra jer, som jeg naturligvis håber på.

Er der nogle oplagte forbedringsmuligheder på siden?

Er købsprocessen som den skal være og uden uopdagede fejl?

Hvad ville i ændre hvis det var jeres side?

På forhånd tak for tilbagemeldingerne.

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Firma Assistent Skrevet kl. 17:23

Hej Kenneth

Umiddelbart rigtigt fint site, men der er lige to ting der springer mig i øjnene.

1. INDKØBSKURVEN - moms, fragt, total - synes måske det er ligegyldig viden for mig. Momsen er 25% og fragten kan jeg jo finde i købsbetingelserne - jeg er i bund og grund kun interesseret i min total her på front siden:-) Så kan moms, fragt osv. fint nok fremgå, når jeg går ind i indkøbskurven og indtaster mine kontooplysninger osv.

2. BRUG FOR HJÆLP? - f-a-n-t-a-s-t-i-s-k service, med sådan en brug for hjælp knap, men med teksten "brug for hjælp" også oveni nede i hjørnet som sådan en popup der tikker op som et msn-vindue, så forventer jeg lidt at der rent faktsik sidder en klar til at hjælpe mig....og ikke bare "vi er offline". Jeg kan godt lide servicene, men måske den kunne ændres til et popup vindue, hvor jeg indtaster min mail og spørgsmål - så er jeg mere klar til at vende til dagen efter med svar. Prøv evt. at kigge på denne her side www.daniskskincare.dk - de har lidt samme feature.

2. GRATIS FRAGT - suuuuper slide med gratis fragt reklamen, men da mange nok kommer ind på jeres site via link osv - og altså ikke havner på forsiden, så får de ikke den information og klikker måske videre fordi de forventer fragt oveni (som det er gældende for så mange webshops). Min pointe er, at noget som gratis fragt og dag til dag levering bør du helt sikkert reklamere meget mere med.

Venlig hilsen

Martin

Firma Assistent - Svanemøllevej 25, 2100 København Ø - tlf. 7199 6186 - www.firma-assisten.dk

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 18:16

Godaften Kenneth,

Når man kommer ind og skal skrive leveringsadresse og skal vælge land, kan man kun vælge "Dinamarca". Få det ændret til Danmark.

Når man så efterfølgende skal vælge leveringsform, kommer der én mulighed frem. Post DK. Men denne mulighed kan man ikke vælge. Det forvirrer mig lidt. Og der ville jeg nok hoppe fra.

Når jeg så vil betale, og klikker på Ewire feltet, så kommer man ikke videre til et betalingsmodul på nogen måde.

Bruger Chrome browser, kan være det er der den ligger. Skal jeg ikke kunne sige :)

Jeg ville også stadig vælge at bruge aaal den plads i dit banner meeget anderledes. Få sat login tingene ned i/over/under menuen og få smækket noget fragtpris, leveringstid og lignende op i banneret.

Ellers ser det sq lækkert ud :)

Håber det kunne bruges.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:19
Hej Kenneth,

Det er den webshop som klarer nedskalleringen bedst, som jeg har set de seneste par dage! :) hjemmesiden er fin indbydende på min Galaxy Note... Så 4 ud af 5 Stjerner herfra...! :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 21:35

Mange tak for jeres feedback.

@Lars

Mht. at vælge Dinamarca, har jeg leverandøren af shoppen på sagen - det bliver rettet.

Jeg tror dit bøvl med betalingen skyldes din browser. Jeg har lige kørt det igennem og her fungerer det fint.

Vil helt sikkert overveje dit råd med hensyn til at udnytte banneret bedst muligt. Kan du anbefale nogen der kan lave dette til en fornuftig pris?

Men tak for roserne og for den tid du har brugt på tilbagemeldingen.

@ Martin

Jeg har forsøgt at få det med informationerne i kurven ændret, men leverandøren af siden har ikke kunne gøre det. Kender du én der magter denne opgave?

Min chatfuktion er ikke online i tiden, da jeg er ved at opbygge siden og den endnu ikke er helt køreklar, men det kommer.

Jeg vil helt sikkert reklamere noget mere for de to budskaber med gratis fragt over 200 kr. og dag til dag levering. Formentlig i min banner.

Du skal også have tak for tilbagemeldingen og den tid du har brugt på det.

@ Mehmet

Tak for roserne, og dejligt at det ser godt ud på Galaxy Note.... :-)

Fra Århus C
Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:06

Hej Kenneth 

Synes din hjemmeside virker ganske overskuelig og intuitivt korrekt bygget op, så det er jo rigtig positivt.

Dog vil jeg foreslå, at du præsenterer en beskrivelse af hver af de enkelte telefoner, samt hvor mange stjerner de har fået af et anerkendt mobil magasin. Det vil bevirke at dine potentielle kunder er i stand til at finde alle oplysninger om telefonen som de skal bruge for at træffe et valg. Hvis dine besøgende derimod skal forlade din side for at finde oplysninger om produktet risikerer du de ikke kommer tilbage da de har set et godt tilbud på en anden webshop. Endvidere kunne du overveje at lave en "comment box" under beskrivelsen til telefonen, hvor andre brugere kan fortælle deres oplevelse af den enkelte telefon. Dette kaldes peer to peer og har statistisk set vist sig at have en kæmpe indflydelse på om kunderne køber det enkelte produkt eller ej. Simpelthen fordi kunder stoler mere på andre kunder end de stoler på sælger og producent af produktet.

Til sidst vil jeg gerne høre hvordan det kan være du ikke har valgt at lave din webshop responsiv? (Dvs. at den automatisk tilpasser sig alle formater din hjemmeside bliver vist på - smartphone, tablet, skærm)

I dag har mere end 45% af den danske befolkning smartphones, hvoraf mere end halvdelen bruger den dagligt til at søge på nettet.

Og leverer du ikke en ligeså brugervenlig oplevelse af din webshop på smartphones, som du gør på en komputerskærm risikerer du at en stor del af dine kunder vil handle ved en konkurrent, som netop tilbyder en brugervenlig oplevelse på smartphonen, hvor de ikke behøver at zoome ind for at læse hvad der står og for at ramme de rigtige knapper på siden.

Håber det kan bruges.

Mvh. Thomas Gulddahl

Xenos-IT

http://www.xenos-it.dk

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 10:32

Hej Kenneth

Brugbar side du har fået lavet. Der er bare mange omkring buddet når det gælder mobiler så vær skarp for at få kunderne ind og købe på din side.

Jeg synes siden er bygget godt op. Under bestilling kan der forekomme lidt problemer og under om jer synes jeg gerne teksten må være tydeligere ellers en fin side.

Hvis du vil have et råd eller 2 med omkring opbygning af hjemmeside, tekster, billeder, videoer, seo, linkbuilding osv. så er du velkommen til at se mere på www.Opbygning.dk

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:42

vedr seo er det meget vigtigt på siden med google plus og facebook og twitter logoer så folk kan enkelte dele din side på disse medier og plus og likes den , huske du behøver ikke oprette en google plus konto for at få denne seo fordel , men plusser der , men kan give et lille plus ekstra vis du er også er aktiv der , den social medier er blevet vigtigere i seo og kan betyde du kan få lige så ud ad dem som tit links kan gøre for ens side og efter de sidste par google opdateringer er de blevet meget mere vigtige disse medier på ens side.

brug et andet ord i titlen end hele dit domæne navn  det er du alligevel nummer 1 med og husk udnyt der vises op til 70 tegn på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 14:24

@ Thomas

Det med beskrivelserne er jeg lidt i tvivl om vil have nogen effekt. Det er jo tilbehøret til telefonen jeg sælger. Dermed sidder kunderne jo med telefonen i hånden og skal ikke "lokkes" til køb af ny telefon men derimod købe tilbehør til en telefon de allerede ejer. Måske jeg bare ikke forstår hvad du mener med denne feature.

Det medat lave siden responsiv, har jeg ganske enkelt ikke fået oplyst eller været opmærksom på. Den er bygget på et Prestatema. Ved du om man kan ændre dette eller om det løb er kørt.

@ Opbygning.dk

Mht. teksten i "om mobil4u.dk) er det så farvende du mener eller tekstens indhold der skal være tydeligere.

Har med fornøjelse været på din side.Så snart varerne er lagt i shoppen, vil jeg helt sikkert anvende din side i det videre arbejde med SEO Linkbuilding etc.....

@ Mikael

Er godt klar over vigtigheden af Google+ samt Facebook. Har du nogle forbindelser til nogen der kan opsætte på en designmæssig god måde, er jeg meget interesseret i dette.

Mht. titlien har jeg ændret lidt på det. Har du er forslag til hvad man kunne skrive således det er optimalt rent seo-mæssigt.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 18:25

Det er teksten jeg tænkte på, men det er jo smag og behag. Du er altid velkommen på siden Kenneth. ;)

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)