Hej Jeg har tidligere bedt om feedback på denne webshop - www.mobil4u.dk . Ændringerne fra den sidste rundes feedback var ekstremt brugbare og de fleste er implementeret. Jeg vil derfor gerne have friske øjne på den igen, nu hvor den i mine egne øjne fremstår "færdig". Det "eneste" der mangler er produkter i de forskellige kategorier samt selvfølgelig begyndelsen på SEO-arbejdet, så der kan komme nogle besøgende. Men opbygning og design er på plads med mindre der kommer nogle gode forslag fra jer, som jeg naturligvis håber på. Er der nogle oplagte forbedringsmuligheder på siden? Er købsprocessen som den skal være og uden uopdagede fejl? Hvad ville i ændre hvis det var jeres side? På forhånd tak for tilbagemeldingerne. |
Hej Kenneth
Umiddelbart rigtigt fint site, men der er lige to ting der springer mig i øjnene.
1. INDKØBSKURVEN - moms, fragt, total - synes måske det er ligegyldig viden for mig. Momsen er 25% og fragten kan jeg jo finde i købsbetingelserne - jeg er i bund og grund kun interesseret i min total her på front siden:-) Så kan moms, fragt osv. fint nok fremgå, når jeg går ind i indkøbskurven og indtaster mine kontooplysninger osv.
2. BRUG FOR HJÆLP? - f-a-n-t-a-s-t-i-s-k service, med sådan en brug for hjælp knap, men med teksten "brug for hjælp" også oveni nede i hjørnet som sådan en popup der tikker op som et msn-vindue, så forventer jeg lidt at der rent faktsik sidder en klar til at hjælpe mig....og ikke bare "vi er offline". Jeg kan godt lide servicene, men måske den kunne ændres til et popup vindue, hvor jeg indtaster min mail og spørgsmål - så er jeg mere klar til at vende til dagen efter med svar. Prøv evt. at kigge på denne her side www.daniskskincare.dk - de har lidt samme feature.
2. GRATIS FRAGT - suuuuper slide med gratis fragt reklamen, men da mange nok kommer ind på jeres site via link osv - og altså ikke havner på forsiden, så får de ikke den information og klikker måske videre fordi de forventer fragt oveni (som det er gældende for så mange webshops). Min pointe er, at noget som gratis fragt og dag til dag levering bør du helt sikkert reklamere meget mere med.
Venlig hilsen
Martin